Їхній клуб налічує близько десятка активних учасників та ще зо два десятки тих, хто спостерігає та цікавиться. У їхніх сумочках по кілька флаконів парфумів, а на їхніх домашніх поличках тематична література. Вони марять унікальними ароматами та навіть бачать про це сни – це учасниці парфумерного клубу Рівного. Через свою пристрасть до пахощів вони жартома називають себе парфумерними маніяками.
Заснувала клуб при Міському Будинку Культури – Руслана Мартинюк. Жінка зізнається вдалося це зробити не з першого разу. У кафе їх не надто радо приймали, бо заважали відвідувачам, у МБК на початку, таку ідею сприйняли скептично. Утім нинішнє керівництво радо пішло не експеримент і парфумерний клуб діє офіційно.

Руслана Мартинюк

«Зустрічі проходять по різному, інколи ми знайомимось із новинками парфумерії, інколи захід робимо тематичним і присвячуємо певному відомому будинку мод чи парфумерній компанії», – розповідає Руслана Мартинюк. –« Ми навіть збираємо анекдоти і плітки про парфуми, але при зустрічі завжди оцінюємо аромат, як він звучить, як розкривається. На різній шкірі парфуми звучать по різному і ми їх порівнюємо».
На таких от зустрічах ви не побачите звичних для більшості жінок флаконів. Аромати масового виробництва рівненських “маніячок” не цікавлять. На зустріч потраплять люксові парфуми лише у випадку, якщо вони з обмеженої партії. У авторитеті в учасниць клубу – нішева парфумерія.
«Нішеві парфуми – це свого роду мистецтво створення аромату, вони не рекламуються, як парфуми класу Luxe, де у рекламних компаніях задіяні світові зірки. Нішеві парфуми не розраховані на широку аудиторію, вони завжди ексклюзивні та унікальні» – розповідає активна учасниця парфумерного клубу Наталія Левицька.
До слова пані Наталія на всі руки майстриня та захоплюється миловарінням, тому, для її колежанок не стало дивиною коли вона спробувала створити парфуми своїми руками.
«У мене був синдром новачка, коли хотілося у ті парфуми дати всього і відразу. Згодом це пройшло. Але завжди на початку виходить така собі какафонія з запахів, і лише коли проходить час уловлюється  композиція», – каже рівнянка.
Пробувала Наталія Левицька відтворити свої улюблені парфуми, каже схожість була але не більше. У виготовленні парфумів надто складного нічого не вбачає – головне правильні пропорції та формули.
Жінки зізнаються, їх пристрасть – задоволення не з дешевих.
«Добре що можна купувати пробники, і ти можеш ознайомитись з ароматом. Інколи ми купуємо і продаємо одна одній, таким чином поповнюючи свої колекції», – розповідає засновниця клубу.
До слова серед учасниць у Руслани Мартинюк найбільша колекція парфумів – близько 150 флаконів.
Чоловік її пристрасті не поділяє але всіляко підтримує: «Він мені купив шафу на парфуми. Підтримав у створенні блогу та клубу».
Маргарита Завадська колекціонує парфуми не так давно, але відразу активно. Дівчина каже дуже полюбляє вінтажні аромати, а ще зауважує – парфуми завжди мають бути доречними та відповідати події, часу дня та порі року.
Якщо говорити про кількість парфумів на жінці, то рівнянки переконані – краще менше ніж забагато.
«Колись мене приваблював шлейф, цей аромат який тягнеться за тобою. Я цим перегоріла і мені більш до вподоби тихі базові нотки. Кожен до цього приходить по своєму», – каже Руслана Мартинюк.
У Рівному нішева парфумерія велика рідкість кажуть жінки, а рівень знань консультантів у парфумерних магазинах зазвичай не надто високий. До того ж ринок переповнений підробками і варто бути вкрай обережним аби не витратити кошти на імітацію.
«Зазвичай початкові нотки завжди дуже схожі до оригіналу, але тривають вони не більше 2 годин, тоді як оригінальні парфуми звучать 8 годин, після чого розкривається база. А щодо бази виробники підробок взагалі не мудрують і тоді аромат узагалі відрізняється від оригіналу», – розповідає Наталія Левицька.
Учасниці клубу радять, якщо ви вирішили придбати оригінальні люксові парфуми завжди звертайте увагу на упакування та сам флакон, зазвичай вони містять спеціальний номер, а виробники не дозволяють собі дешевого матеріалу навіть в тарі.
«Якщо узяти оригінал та підробку у руки, то візуально зазвичай видно різницю. Хоча розповідають, що бувають і такі підробки, що навіть знавцю важко відрізнити», – розповідає Руслана Мартинюк.
Рівненські парфумерні маніячки переконані, смак до гарних парфумів треба прививати змалечку. А ще учасниці клубу мріють організувати тематичну фотовиставку та навіть читати лекції рівнянам. Щоб поповнити ряди парфумерних маніяків потрібно мати таку ж пристрасть до ароматів та потребу у живому спілкуванні. Тут завжди раді новим учасникам.
Вікторія Малецька
фото надане Русланою Мартинюк
1 355 переглядів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

7 + 11 =