Так нерідко кажуть незадоволені швидкістю роботи рятувальників спостерігачі. Насправді цей міф цілком можна аргументовано спростувати. Для гасіння пожеж зазвичай використовують автоцистерни на основі ЗІЛ-130. Обсяг такої ємності становить 2350 літрів. Якщо на пожежі буде працювати хоча б один пожежний ствол, при цьому не найпотужніший, то вся вода з цистерни піде приблизно за 10 хвилин. Якщо ж стволів буде два, або один потужний, то привезеної води вистачить взагалі на 5-6 хвилин гасіння пожежі. Тому, як тільки закінчується привезений запас води, автоцистерна повинна встати на вододжерело (пожежний гідрант, озеро, річка, ставок, тощо).
Якщо ж вододжерело є на доступній відстані від місця пожежі, то рятувальники по прибуттю до місця події відразу на нього встановлюються, аби забезпечити безперебійну подачу води на гасіння пожежі. В містах, де в оперативному розрахунку знаходиться дві автоцистерни, щоб не спостерігалося перерв і затримок, перша прибула машина витрачає запас води на гасіння вогню, а друга, нехай навіть і з повною цистерною, відразу ж стає на вододжерело для забезпечення безперебійної подачі. Саме тому людям і здається, що машина приїхала без води, відразу ж поїхавши на заправку. Але так думають ті, хто просто не заглиблюється в організацію роботи рятувальників. Заяви ж про те, що пожежні їдуть на виклик без води не тільки ображають представників почесної професії, а й просто дискредитують їх.
Повідомляє Головне управління ДСНС України у Рівненській області
212 переглядів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

двадцять + 10 =