Чоловіків ніколи не приваблювали жіночі салони краси. Чому? Навіть, якщо обслуговування відбувалося в різних залах, представники сильної статі не дуже люблять приводити себе в порядок в полі зору зацікавленої жіночої статі. Тому наразі активно почали відкриватися чоловічі салони краси – барбешопи. Чи варто відкривати барбершопи? Чи можливо буде побудувати ефективну модель бізнесу в сфері краси? Спробуємо з’ясувати це.
Будь-яку справу потрібно розпочинати з досконалого вивчення теми і складання проекту.
Історія виникнення
Латинське слово «Barba» у перекладі означає – борода. Перша згадка про суто чоловічі перукарні з’явилася ще до нашої ери в Стародавній Греції. Саме в той час було надзвичайно модно і престижно носити бороду, вона вважалась символом великого достатку. Щоб її підстригти і обговорити деякі проблеми, величні «мужі» йшли у солідні заклади, де не було жінок – барбершопи.
У вісімнадцятому столітті вони повідкривались у багатьох європейських державах, а у XIX столітті у США. В Америці був навіть створений Союз барберів. У другій половині XX століття вони позакривались і чоловіки почали користуватись послугами цирульника у перукарнях жіночого плану. Що маємо наразі.
Барбешоп сьогодні
Це престижний модний чоловічий заклад, який працює в індустрії краси. У барбешопі надаються косметологічні, перукарські послуги для представників сильної половини людства.
Сучасний барбешоп – це місце, де сильна стать може відпочити, відчути себе комфортно: поспілкуватися, випити алкогольний напій, закурити. Тому барбешоп в деякій мірі виконує роль чоловічого клубу, який здійснює свою діяльність за принципом «тільки для чоловіків». Вони стежать за новими популярними тенденціями в моді, можуть придбати стильні аксесуари. Обслуговують клієнтів барбери — у переважній більшості чоловіки. Попасти на таку роботу вкрай складно: відбір барбешопів ретельний, переваги надаються не тільки претендентам з високим рівнем майстерності, а й обізнаним у різних сферах життя. Прийнятий на роботу майстер-Барбер повинен працювати не по шаблону, тому всі в обов’язковому порядку проходять курси, беруть участь у міжнародних семінарах з перукарського мистецтва.
Пропонуються такі послуги:
Модернові чоловічі і дитячі зачіски;
Корекція і укладання волосся, бороди;
Гоління лезом;
Манікюр і педикюр;
Моделювання бороди і брів;
Вживання гарячих і міцних напоїв;
Перегляд модних журналів.
Хоча, звичайно, вартість цих послуг дещо вища, ніж у звичайній перукарні, але результат, прекрасна атмосфера і комфорт коштують значно дорожче. На даний час у місті Київ працює 4 таких заклади, де можна постригтись і відпочити з комфортом. У барбешопі «Цирульник» зал оформлений у ретростилі, грає ретромузика. Є послуги класичного і екзотичного масажів. Запропоновані варіанти стрижок розрізняються по вартості: машинкою – 250 грн. в залежності від довжини, класична – 400 грн. Корекції стрижки обійдеться в 350 грн.
Тому питання стосовно відкриття престижного закладу для особливих клієнтів повинно вирішуватися тільки позитивно. Тим паче, що нині на вулиці, в офісі можна зустріти представників сильної статі з «barba». Борода є не тільки окрасою мужніх статусних чоловіків, даниною моді, а й показником хорошої фінансової спроможності багатьох відвідувачів барбешопа.
Будь-який бізнес потрібно розпочинати з підготовки проекту. У проекті потрібно визначити мету, основні ключові моменти і опрацювати концепцію розвитку. Важливим є вибір приміщення, його дизайн.
Якщо у вас виникли сумніви стосовно його організації, можна скористатися послугами компанії «Beauty Pro», яка надасть потужний аналітичний інструмент щодо створення і ефективності роботи Вашого бізнесу на всіх його рівнях і допоможе досягти поставлених цілей.
на правах реклами 
Теґи:
90 переглядів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

5 × два =