За останні роки крауд-маркетинг став дуже популярним серед інтернет-маркетологів та SEO-спеціалістів. Затребуваність цього методу просування досі зростає. Що ж таке крауд-маркетинг? В чому його користь та навіщо ним користуватися?
Отож, якщо говорити простими словами, крауд-маркетинг – це комплекс дій для просування та підтримання популярності сайту в Інтернеті, покращення його репутації. Це відбувається завдяки розміщенню рекомендаційних коментарів стосовно Вашого продукту там, де зосереджена цільова аудиторія. Наприклад, якщо на якомусь форумі просять порекомендувати якісні меблі, а Ваша компанія займається виготовленням таких меблів, то в цей момент дана аудиторія – Ваша. Головним завданням буде долучитися до обговорення і не просто прорекламувати свій продукт, а дати детальні відповіді на питання аудиторії із посиланнями на Ваш сайт, на якому представлена продукція, яку Ви виготовляєте. Саме так і відбувається крауд-маркетинг – за допомогою спілкування з аудиторією на пряму. І пам’ятайте, що Ви не продаєте свій товар, а просто радите користувачам звернути на нього увагу.
Крауд-маркетинг вимагає чимало затрат часу з Вашого боку, але тим не менш має ряд переваг:
  1. Трафік – розміщення посилань буде збільшувати трафік на сайт, який може примножити обсяг продаж.
  2. Природні посилання – посилання із таких джерел будуть вважатися пошуковими системами природними, тобто такими, які опубліковані не у комерційних цілях, а для користі споживачів.
  3. Переходи – люди довіряють порадам авторитетних людей. Тому швидше за все вони будуть переходити за посиланнями на Ваш сайт і стануть ближчими до покупки товару. Також вони можуть порекомендувати Вашу продукцію рідним і друзям, що теж збільшить відвідуваність сайту.
При цьому слід пам’ятати і про певні недоліки, якщо Ви все-таки наважилися просувати власний сайт за допомогою крауд-маркетингу:
  1. Трудомісткість – може знадобитися досить великий часовий відрізок, щоб заробити хорошу репутацію серед аудиторії. Крім того, для підвищення ефективності крауд-маркетингу потрібне постійне відстежування коментарів для швидкої відповіді на актуальні питання інших користувачів.
  2. Ризик видалення і бан – якщо Ви поширюєте спам або надмірно рекламуєте власний продукт, що робити не рекомендується, то ваш аккаунт можуть заблокувати. Більшість спільнот вимагає узгодження реклами з власниками і певної її оплати.
Отже, крауд-маркетинг – це досить складний інструмент. При правильному застосуванні він дозволяє залучити цільову аудиторію на сайт, збільшити відсоток конверсії, наростити природну кількість посилань, підвищити впізнаваність бренду, вивести сайт в топ. Самостійно це все зробити доволі складно, тому за допомогою Ви завжди можете звернутися в компанію SEM Esprit, яка професійно займається просуванням сайтів. З їхньою допомогою Ваш сайт неодмінно стане успішним без зайвих зусиль з Вашого боку.
на правах реклами

 

182 переглядів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

2 × 5 =