669,7 тис. грн. субвенції  з державного бюджету отримала Рівненщина на проведення місцевих виборів 29 квітня у новостворених об’єднаних територіальних громадах. Відповідно до постанови Центральної виборчої комісії від 1 березня 2018 року № 34, найбільше – 495,1 тис.грн. передбачено для Рівненського району, 174,4 тис.грн. надійшло у Дубенський район, ще 0,2 тис.грн. отримала Млинівщина.
Зокрема, більша половина субвенції, яка передбачена для Рівненського району, а саме 274 тис.грн., піде на підготовку і проведення перших виборів депутатів Шпанівської сільської ради Шпанівської сільської об’єднаної територіальної громади та Шпанівського сільського голови. 218,5 тис.грн.  передбачено на підготовку і проведення перших виборів депутатів Олександрійської сільської ради Олександрійської сільської об’єднаної територіальної громади та Олександрійського сільського голови. 2,6 тис.грн.  – на виготовлення Державного реєстру виборців списків виборців та іменних запрошень.
Також уперше пройдуть вибори депутатів Повчанської сільської ради Повчанської сільської об’єднаної територіальної громади та Повчанського сільського голови, що на Дубенщині. На їх підготовку та проведення субвенцією передбачено  173 тис.грн., ще за 1,4 тис.грн. в районі повинні забезпечити виготовлення реєстру виборців списків виборців та іменних запрошень.
Найменша субвенція у  0,2 тис.грн. надійшла Млинівському району також на виготовлення органами ведення Державного реєстру виборців списків виборців та іменних запрошень.
Нагадаємо, що виборчий процес на Рівненщині  та в інших 16 областях України стартував 10 березня і загалом торкнеться 40 ОТГ. До складу Шпанівської ОТГ, яка утворилася у вересні 2017 року, увійшли Шпанівська та Великожитинська сільради Рівненського району.  Повчанська ОТГ сформувалася з двох рад, які належать до різних районів: Повчанської, що на Дубенщині , та Миколаївської – на Млинівщині. У лютому цього року до складу Олександрійської ОТГ увійшли три сільради: Олександрійська, Заборольська та Кустинська.
Повідомляє прес-служба Рівненської обласної ради
Теґи:
292 переглядів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

шістнадцять − два =