Вже цьогоріч у 25-ти школах України пілотуватимуть новітню програму соціального, емоційного та етичного навчання
Про це повідомила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.
Які школи увійдуть до 25 закладів проєкту, вирішать у межах конкурсного відбору після Національної конференції EdCamp Ukraine 2019.
Але принцип такий: один регіон – одна школа.
Лілія Гриневич підкреслила, що пілотування допоможе виокремити найбільш успішні практики, які мають бути поширені на всі українські школи.
Завдяки гнучкості програми її можна практикувати як у межах окремого предмета, так у контексті інших уроків чи на позакласних заняттях. Тобто застосування програми жодним чином не порушить навчальний процес.
Також планується доповнити навчальні матеріали кращими українськими напрацюваннями з теми емоційного та соціального навчання.
«Це 20-40-хвилинні заняття, поділені на сім розділів. Для кожної вікової групи уже створено понад 40 уроків, яких вистачить на рік-два роботи. Вони містять чіткі методичні інструкції та прості, іноді ігрові, завдання для класу, на підготовку до яких педагогу потрібно менш як півгодини. У серпні завершиться відбір, а восени почнеться навчання педагогів», – повідомив радник Міністра освіти і науки Олександр Елькін.
Довідково
Програму SEE Learning розробила міжнародна команда вчених на базі Університету Еморі (США) за підтримки лауреата Нобелівської премії миру Далай-лами XIV. Підґрунтя нового методу – розвиток «soft skills» – «м’яких навичок» на кшталт уміння утримувати увагу, системно, креативно й критично мислити, співчувати, працювати в команді. Серед інших інновацій програми – виховання стійкості до негараздів та робота з психологічними травмами, що актуально для країни в стані війни.
Social, Emotional and Ethical Learning вважається результатом розвитку ідей соціально-емоційного навчання (Social and Emotional Learning), яке розробив відомий американський психолог, письменник і науковий журналіст The New York Times Деніел Гоулман. Розробкою SEL займались у Єльському університеті (Нью-Гейвен, Коннектикут, США) та Іллінойському університеті у Чикаго (Іллінойс, США). Результати 18 років впровадження цього методу такі: серед 270 000 школярів академічна успішність покращилась на 11%, бійки та цькування стали рідшими на 10%. SEE Learning розробляли науковці Університету Еморі з консультаціями від Деніела Гоулмана.
Повідомляє прес-служба Рівненської ОДА
Теґи:
149 переглядів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

11 − 10 =