Діти з особливими потребами мають вчитися разом з іншими. Вони не повинні бути ізольовані від суспільства та отримувати якісну освіту.діти
Саме цього можна досягти через подальше впровадження інклюзивної освіти.
В цьому переконана заступник голови Рівненської ОДА Світлана Богатирчук-Кривко.
У 2016-2017 навчальному році інклюзивне навчання організовано у 98 школах нашої області, діє півтори сотні інклюзивних класів. В них навчається 197 дітей з особливими освітніми потребами. Для їх супроводу введено понад 90 посад асистента вчителя.
Інклюзивне навчання введено і у 11 дошкільних навчальних закладах, де діє 12 груп. Там виховується 14 дітей. За кошти місцевих бюджетів введено 10 посад асистента вихователя.
«На Рівненщині ще сотні «особливих» дітей, які відокремлені від суспільства і не мають змоги розвиватися разом зі своїми однолітками. Альтернативою навчання дітей з особливими освітніми потребами є інклюзивна освіта. Це можливість не лише навчатися разом, а й задовольнити найважливіші потреби кожної дитини», – зазначила заступник голови ОДА.
Нагадаємо, інклюзивне навчання не розділяє учнів у класі і дає можливість «особливим» дітям отримувати якісну освіту у звичайній школі. В разі необхідності надається підтримка як у навчанні, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності, аби всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.
Повідомляє прес-служба Рівненської ОДА
Теґи:   
237 переглядів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

14 − 12 =