У Рівному працюють над створенням свого бренду. Він потрібен для кожного міста, що швидко розвивається. У цьому переконані учасники групи «Економіка» в рамках напрацювання «Дорожньої карти реформ Рівного».

«Всього декілька українських міст мають свій бренд. По суті це потужний, сучасний, привабливий візуальний символ. Його можна презентувати місцевому бізнесу, потенційним інвесторам, українським та закордонним туристам», – вважає радник голови Рівненської облдержадміністрації, керівник робочої групи з питань залучення інвестицій в економіку області Олексій Муляренко.

За словами представника Центру сприяння бізнесу Сергія Ващука, до розробки концепції бренду Рівного залучена компанія Branders. ЇЇ експерти мають досвід брендингу територій та розробки систем візуальної комунікації як в Україні, так і за кордоном.

Окрім того, учасники засідання групи «Економіка» обговорили інструменти розвитку інвестиційної галузі в Рівненській області, у тому числі й у Рівному. В першу чергу це створення інвестиційної та цифрової карт Рівненщини – Google maps. Зокрема, на цих картах будуть нанесені важливі історико-культурні, соціальні та туристичні об’єкти регіону, а також міститиметься інформація про найбільш привабливі інвестпроекти Рівненщини. Ще одним із пріоритетних напрямків роботи із залучення інвестицій є проведення виставок об’єктів нерухомості, вважають учасники робочої групи.

Усі ці складові інвестиційного маркетингу, на думку Олексія Муляренка, повинні сприяти залученню потенційних інвесторів на Рівненщину, у тому числі й до обласного центру.

Про це повідомляє прес-служба Рівненської ОДА

Читайте також у “Новинах по-рівненськи”

 

Рівненська ОДА розподілила 110 мільйонів в прямому ефірі (+список об’єктів)

Танцювальний клуб “Флеш” у Рівному презентує SENSATION OF DANCE

У Радивилові офіційно представили голову РДА (+біографія)

Теґи:
316 переглядів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

один × 5 =