«Рівнеобленерго» розширює свої канали спілкування з клієнтами!
У жовтні 2018 року ПрАТ «Рівнеобленерго» запровадило чат у Viber, також наш фахівець почав приймати споживачів у Центрі надання адміністративних послуг у Рівному. Лише за перших три дні роботи сюди звернулося 122 рівнянина. Більшість з них – 78 осіб – звернулися за укладанням договору про користування електричною енергією.
Крім того, відтепер зателефонувати до енергетиків стало можливим за допомогою багатоканальних мобільних номерів телефонів:
067 620-44-11 – для абонентів Київстар;
050 490-44-11 – для абонентів Vodafone;
093 320-44-11 – для абонентів Lifecell.
Також діючими залишаються телефонні номери стаціонарного зв’язку 0362 69-42-98 та 69-42-79.
Кол-центр «Рівнеобленерго» працює цілодобово і без вихідних. Щодня наші оператори приймають у середньому півтори тисячі телефонних дзвінків. Найпоширеніші звернення стосуються аварійних відключень, уточнення стану рахунку та передачі показників лічильника.
Нагадуємо, усі ці питання можна швидко і у автоматичному режимі з’ясувати також за допомогою групи «Рівнеобленерго» у Viber, яка запрацювала у жовтні.
Крім того, показники лічильника можна передати за допомогою:
– Онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» на веб-сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» www.roe.vsei.ua
– Sms-повідомлення на номер (067) 239-54-30
– Звернення до абонентського відділу відповідного району електричних мереж
– Електронної пошти pokaz@roe.vsei.ua, Contact@roe.vsei.ua .
«Рівнеобленерго» і в подальшому докладатиме максимум зусиль для налагодження комунікації зі споживачами та забезпечення Вашого комфорту!
Водночас, сподіваємося, що споживачі використовуватимуть різні канали зв’язку з енергетиками і лінії операторів завжди залишатимуться вільними на випадок екстрених ситуацій.
54 переглядів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

2 − один =