Якби прикро не було, але на Рівненщині ще лишаються дороги у жахливому стані. Одні просто роками не ремонтувалися, інші після ремонту вже встигли вщент «розбитися». Ями та вибоїни величезних розмірів мало не щодня демонструють водії у соціальних мережах. Нарікання автовласників не даремні, адже це негативно позначається на технічному стані транспорту, не говорячи вже про те, що це може спровокувати дорожньо-транспортну пригоду.
Через наїжджені кілометри по розбитій дорозі добряче перепадає автомобільним дискам. Потерпаючи від каміння та ям, диски стають зрештою непридатними для їх подальшої експлуатації та потребують заміни. До слова, якщо ви помітили деформації чи тріщини не баріться позбутися старих та купити нові диски, адже це питання вашої безпеки. Пропозиції на будь-який смак і гаманець пропонує сайт AUTO.RIA.com.

Про те, як правильно вибрати автомобільні диски, читайте у Новинах по-рівненськи далі.
Почнемо з того, що є три види дисків.
-штамповані
-литі
-ковані
Штамповані або відомі всім, як звичайні сталеві диски, мають цінову перевагу. В порівнянні з іншими вони досить доступні. Такі диски зазвичай йдуть в базовій комплектації автомобіля. Для водіїв, які прагнуть покращити зовнішній вигляд автівки, застосовують на сталеві диски пластикові ковпаки.
До слова, якщо ви пом’яли штампований диск, на СТО його можуть прокатати і відновити.
Серед недоліків штампованих дисків варто зазначити відзначити високу схильність до корозії. Через велику вагу таких дисків досить велике навантаження перепадає гальмівній системі автомобіля, до того ж витрачається більша кількість палива.
Литі диски радують автовласників своїм естетичним виглядом та різноманітним дизайном. Цінова політика такого «автопродукту» теж відносно невисока. Серед плюсів – алюміній, з якого виготовляють такі диски стійкий до корозій. По вазі вони значно легші за штамповані, що дозволяє економити пальне. При всій привабливості литі диски таки мають значний недолік – після пошкодження ремонту вони не підлягають. Вся справа у тому, що такі диски не гнуться, а просто тріскають.
Найдорожчі на авторинку, нині, ковані автомобільні диски. Ціна обумовлена тим, що вони міцні і при цьому найлегші серед усіх. Ковані диски майже неможливо пом’яти і деформувати. Будьте готові, що при виборі кованих дисків буде сутужно щодо естетичного різноманіття, адже вибір їх невеликий. Термін експлуатації таких дисків найдовший, зрештою на поганій дорозі скоріше постраждає підвіска автівки аніж ковані диски.
Якщо ви вибрали, який вид диску вам імпонує найбільше, треба переходити до наступного етапу – розмір. Це певно найвідповідальніший етап, адже якщо розмір буде підібрано не вірний, це може позначитися на ходових якостях транспорту, до того ж на вас очікуватиме швидкий знос підвіски. Зазвичай виробники рекомендують певний тип розміру диску, цю інформацію ви можете знайти у сервісній книжці. Якщо ж такої під рукою не маєте, загляньте в отвір водійських дверей, там буде наклейка з необхідною інформацією. Загалом у вас мають бути наступні параметри – розболтовка (PCD), параметри кріплення (PCD), посадочний діаметр шини, ширина, виліт (ЕТ, Offset) підбір виліту (ЕТ) діаметр центрального отвору (DIA). Якщо ви не дуже орієнтуєтеся у вказаній інформації, краще передоручити її хорошому фахівцю, адже застосовуючи рекомендовані виробником розміри дисків, ви продовжите термін служби підвіски вашого автомобіля і що головне не порушите стійкість автівки на дорозі!
І ще пам’ятайте, що красиве не завжди означає корисне, при виборі будь яких комплектуючих до автомобіля на першому місці має стояти безпека.
Безпечних і хороших доріг.
на правах реклами
фото ілюстративне з мережі Інтернет
264 переглядів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

два × 3 =