П’ять з половиною мільйонів гривень заборгували споживачі ТзОВ «Санком-Рівне» за послуги вивезення побутових відходів. Ця сума завдає чималих збитків підприємству та може негативно вплинути на його роботу. Тому «Санком-Рівне» продовжує люстрацію своїх клієнтів, адже сумлінні платники за послуги вивезення сміття, не повинні платити за інших.
– Ми неодноразово зверталися до споживачі з проханням погасити заборгованість за надані послуги, бо накопичення боргу може негативно вплинути на роботу підприємства. Зараз питання заборгованості за послуги вивезення сміття постало досить гостро і його потрібно вирішувати. Тому що техніка інколи ламається та потребує ремонту, дорожчають автозапчастини, пальне. Також підвищується вартість комунальних послуг – вже подорожчали електроенергія, газ, вода, тепло. І якщо ситуація з неплатниками за послуги вивезення побутових відходів не зміниться найближчим часом, важко передбачити її наслідки, – зазначив директор ТзОВ «Санком-Рівне» Святослав Євтушенко.
Тож, компанія «Санком-Рівне» продовжує люстрацію своїх клієнтів, щоб сусіди розуміли і знали відповідальних за неякісний вивіз сміття, та через кого вони будуть змушені платити більше. Відтак, інформацію про боржників у кожному будинку громадяни отримають разом із рахунками за вивіз сміття.
І все ж ми віримо, що за підтримки громадськості нам вдасться обійтись без підвищення тарифів на вивезення побутових відходів.
Про це повідомляє прес-служба Рівненської міської ради

 

528 переглядів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

13 − чотири =