У 2015 році працівники Рівненського контактного центру при облдержадміністрації опрацювали 16 тисяч звернень.

Із цієї кількості 10 тисяч дзвінків мешканці Рівненщини здійснили на «гарячу лінію» при контактному центрі (0 800 500 078). Ще близько 6 тисяч звернень надійшло через Урядову гарячу лінію.  

Як розповів директор Рівненського контактного центру Василь Курилас, в основному жителі Рівненщини зверталися за допомогою у вирішенні транспортних питань (16%), сфери комунальних послуг (15%), соціального та пенсійного забезпечення (8%).

Майже половина звернень до контактного центру – від мешканців Рівного.

 

Довідково: «Гаряча лінія» (0 800 500 078) працює цілодобово.

 

 

Повідомляє прес-служба Рівненської ОДА

Читайте також у “Новинах по-рівненськи”:

Профтехосвіта Рівненщини не залишиться без грошей

Власники та орендарі земельних ділянок поповнили бюджет Рівненщини на 217 мільйонів гривень

Природний приріст населення Рівненщини зберігає позитивні тенденції

На Рівненщині рятувальники врятували коня

10 років проведе за ґратами мешканець Рівного за контрабанду прекурсорів

На Рівненщині до річниці виводу військ з Афганістану проведуть змагання з плавання

На колегії Рівненської облдержадміністрації підсумують 2015 рік

У Рівному з супермаркета намагалися винести м’ясні вироби

НА РІВНЕНЩИНІ ПОЛІЦЕЙСЬКІ ОПЕРАТИВНО ВСТАНОВИЛИ ЗЛОВМИСНИКА, ЯКИЙ ОБІКРАВ МАГАЗИН

Рівнян запрошують відвідати унікальну фотовиставку авторських робіт за технологією 19 століття

677 переглядів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

чотири + 5 =