У Рівненському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості пройшов психологічний тренінг для безробітних.
А все тому, що професійна освіта направлена сьогодні не лише на озброєння майбутніх фахівців системою знань, умінь і навичок, а й на розвиток їх творчих здібностей і можливостей, формування готовності до креативного вирішення професійних завдань.
Саме цьому і був присвячений навчальний тренінг «Креативність», який провела тренер навчальних, особистісно-орієнтованих, психологічних, тематичних та бізнес тренінгів, коуч, вихователь центру Ірина Гарнага. У заході взяли участь слухачі, що навчаються за професіями перукар, кухар, кравець, адміністратор, кондитер, візажист, косметолог, слюсар з ремонту автомобілів, касир та кондитер.
к 39
Основна ідея тренінгу полягала в тому, аби кожен учасник  був максимально залучений до інтенсивної групової взаємодії завдяки психологічній методиці «дзеркал» та мав можливість  побачити себе в процесі власних творчих проявів у майбутній професії  та житті.
Тренер мала на меті разом із аудиторією дослідити творчі проблеми кожного  і допомогти у їх вирішенні, а також – усвідомити творчий потенціал та креативність.
Слухачі вчились розвивати свої навички та вміння, керувати креативним процесом, долати  стереотипи та бар’єри, які обмежують творчий потенціал. Спеціальні навчальні вправи на актуалізацію та активізацію творчого розвитку лише додавали емоцій та ініціативи.
к 36_
Цікавим було відпрацювання вправи «Тут і тепер», де слухачі повинні були зосередитися на тому, що відчувають і думають у даний момент, а не взагалі й колись.
Вправою «Віддалені асоціації» учасники вчилися розвивати власну креативність. Тренер пропонувала слова, між якими, здавалося б, немає жодного зв’язку,  а слухачам потрібно було віднайти одне, але те, яке об’єднало б усі три.
На тренінгу були також застосовані такі вправи та методики, як «Незакінчене речення», «Незакінчена фігура» (креативна альтернатива тесту на IQ), «Моє перше творче інтерв’ю» (усвідомлення власних творчих здібностей), «Імпульс по колу» (переключення уваги та врівноваження емоцій учасників),  «Альтернатива» (стимулювання  творчої уяви та фантазії, розвитку оригінальності,  швидкості, гнучкості розуму), «Божевільний архітектор» (розвиток оригінальності мислення), «Аглютинація» (найпростіший прийом створення образів  уявним механічним «склеюванням», поєднання непоєднуваних  частин, якостей в одне ціле).
Наприкінці насиченого тренінгу слухачі залюбки медитували  під приємну заспокійливу мелодію.
А в альбомі відгуків «Ваші коментарі» з’явилися нові слова подяки за корисні поради і цікаві заняття.
Про це повідомляє Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
575 переглядів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

три × пять =