Сьогодні в Рівненському комунальному підприємстві “Рівнеелектроавтотранс” із капітального ремонту, після граничного пробігу 90 тис. км., вийшов на лінію черговий тролейбус №145, на якому був проведений ремонт каркасу кузова тролейбуса, заміна підлоги салону, заміна ізоляційного покриття підлоги, заміна зовнішньої обшивки кузова, проведена заміна передніх скатів, проведено ремонт механічного, електричного і пневматичного обладнання.

watermarked - P6033221 watermarked - P6033223

Також проведено заміну деяких вікон салону лобових та задніх вікон на нові. По завершенню механо-збірних робіт, було проведено фарбування кузова тролейбуса якісною автомобільною фарбою. 

watermarked - P6033224

ДОВІДКОВО.  “Škoda 14Tr” — тролейбус чехо-словацького виробництва. Серійно вироблявся у 1982-1997. Нині широко експлуатується у тролейбусних мережах України, Росії, Угорщини, Чехії, балтійських країн, Болгарії, США (Сан Франциско) та в інших країнах. Škoda 14Tr став прямим наступником Škoda 9Tr, однак 14 модель вже досить сильно відрізнялася від свого попередника. 

watermarked - P6083225

Габарити Škoda 14Tr і 9Tr різні. 9 модель була 10 метрів завдовжки, 14 же 11,2-11,4 метри. Крім цього, тролейбус 14 моделі став вищим і місткішим (висота — 3,2 метри а пасажиромісткість 80-105 пасажирів, де 29 сидячих місць).

Про це повідомляє прес-служба Рівненської міської ради 

Читайте також у “Новинах по-рівненськи”:

РІВНЕ СТАЛО ОДНИМ ІЗ КРАЩИХ ЗА ЯКІСТЮ ЗБОРУ СМІТТЯ ТА КАНАЛІЗАЦІЇ

ПАРУБКИ У РІВНОМУ ХОТІЛИ ВКРАСТИ М’ЯСО І ГОРІЛКУ

tomat_green-01

 


Теґи:
479 переглядів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

2 × чотири =