Адміністратори сервісних центрів МВС Рівненщини вивчають жестову мову
Безбар’єрність – це про внутрішню готовність суспільства створювати таке середовище, в якому буде комфортно усім. Багато років безбар’єрність асоціювалась лише із подоланням фізичних перешкод, а насправді це поняття набагато ширше і нині стосується кожного.
Ціль держави – створити умови у повсякденному житті, де буде зручно всім громадянам, де кожен безперешкодно може брати активну участь у житті країни, просто – бути щасливим від того, що навколо немає обмежень. З цією метою за ініціативи першої леді Олени Зеленської було затверджено Національну стратегію із впровадження безбар’єрності, яка вже перебуває на стадії практичної реалізації. Стратегія розрахована до 2030 року і працівники сервісних центрів МВС Рівненщини активно підтримують державну політику безбар’єрності.
«Надавати якісно послуги – це не лише виконувати посадові обов’язки добросовісно й дотримуватися технологічного процесу. Це ще й дотримання морально-етичних принципів та вміння працювати з усіма групами суб’єктів звернення. Нині ми активно трудимося над вдосконаленням цих навичок, адже сервісні центри МВС працюють з людьми та для людей, а тому важливо, щоб кожен наш відвідувач не відчував бар’єрів в отриманні послуг та зовнішній комунікації з нашими адміністраторами», – зауважив заступник начальника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Рівненській області Віктор Залюбовський.
А тому співробітники сервісних центрів МВС Рівненщини знову взялися за вивчення жестової мови. Нагадаємо, що це вже їхня друга зустріч із перекладачкою жестової мови Рівненської обласної організації УТОГ.
«Це вже друге наше заняття, проте інтерес до вивчання жестової мови не втратився. Навпаки, це як хороша книга, яка тебе захоплює з кожною прочитаною сторінкою все більше. Так само й тут. Тим паче, що наша робота пов’язана з людьми і ми повинні бути готовими до викликів, які можуть постати перед нами. Та й, як на мене, кожному приємно, коли його розуміють», – розповідає Олена Цицюра, адміністраторка сервісного центру МВС № 5643 м. Сарни.
Нині слухачі закріплювали вже пройдений матеріал та вчилися складати речення. Окрім того, розібралися у сутності комунікації жестової мови. Також учасники спробували практично моделювали взаємодію із людьми з порушеннями слуху.
«Знання жестової мови – це не лише спілкування, а це ще й повага і прагнення допомогти людям з порушенням слуху в тих питаннях, з якими вони звернулись чи то до державного органу, чи до приватної компанії. Громадяни повинні мати рівні можливості жити повноцінно. Особливо нині, коли кожен відчув на собі бар’єри війни. А тому такі навчання допомагають суспільству усвідомити, що всі люди без винятку заслуговують на рівні права, можливості і гідне ставлення», – зазначила Неля Новачук, перекладачка жестової мови Рівненської обласної організації УТОГ.
Всі ми різні, але кожен з нас має бути почутим. Сервісні центри МВС Рівненщини за безбар’єрність, за доступність кожного до усіх його сфер, в тому числі й до якісного отримання державних послуг.
Повідомляє РСЦ ГСЦ МВС в Рівненській області
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.