Е-каталог – платформа для масштабування, пошуку партнерств та комунікації бізнесів
Будь-якому бізнесу цінні впізнаваність, довіра аудиторії та якісна комунікація на різних рівнях. Якщо цих складників нема, то про життєздатність говорити важко, тим паче в умовах війни.
Однак не всі бізнеси можуть собі дозволити достатньо вкладатися в свій публічний профіль, створювати власні сайти-візитки, активно вести соціальні мережі. Для тих, хто має стійку клієнтську базу це може не здаватися суттєвою перепоною у діяльності, а для інших навпаки – непублічність означатиме втрату потенційного доходу.
Центр розвитку інновацій пропонує новий інструмент для бізнесу, який допоможе не лише презентувати себе, а й налагодити стійкі партнерства та суттєво розширити свою діяльність.
Це Е-каталог – маркетинговий майданчик для мікро-, малих та середніх підприємств, із допомогою якого можна просувати товари та послуги, знаходити надійних партнерів і клієнтів, виходити на нові ринки, формувати власний бренд.
Функціонал платформи дозволяє шукати потенційні партнерства завдяки автоматичному підбору релевантних організацій на основі географії та бізнес-пропозицій. Користувачі фактично мають змогу створити цифрові вітрини своєї продукції завдяки внесенню відповідної інформації у Е-каталог.
Платформа відображає актуальний стан бізнес-середовища за регіонами, потреби та запити підприємців у сфері просування продукції та розвитку партнерств.
Також Е-каталог дає уявлення про реальну кількість діючого бізнесу в розрізі регіонів, плани підприємств щодо розширення чи навпаки звуження сфери діяльності, потреби у партнерстві, ресурсній підтримці, пошуку нових ланцюгів збуту продукції.
За результатами проведеного Центром розвитку інновацій опитування серед представників бізнесу у Харківській, Одеській, Вінницькій та Київській областях з’ясувалося, що для пошуку партнерств використовуються розрізнені канали комунікації.
Найчастіше це соціальні мережі, їх використовують 36,7% опитаних; e-mail розсилки, особисті зустрічі, рекомендації партнерів, зовнішня реклама (ці канали використовують 38,5%); рідше йдеться про тематичні форуми чи конференції (22,0%); на спеціалізованих онлайн-платформах потенційних партнерів шукають 24,8% опитаних.
Серед найістотніших викликів для бізнесу опитані називали: відсутність ресурсів для маркетингу (43,1%), нестачу партнерських зв’язків (38,5%), обмежений доступ до нових ринків (37,6%) та нестачу інформації про ринки (37,6%).
Відсутність маркетингових ресурсів як найсуттєвіший виклик у діяльності тісно переплітається із нестачею партнерських зв’язків.
Отримані дані засвідчують потребу майданчика, який об’єднає функціонал спеціалізованої онлайн-платформи з елементами бізнес-нетворкінгу та цільовим інформаційним обміном.
Е-каталог дозволяє задовільнити запити бізнесу: мінімізує витрати на маркетинг, допоможе налагодити партнерські зв’язки, відкриває доступ до нових ринків, надає структуровану інформацію про наявні можливості.
Також платформа посилить зв’язок бізнесу з органами місцевого самоврядування, забезпечить прозору й надійну співпрацю завдяки автоматичній перевірці доброчесності організацій. Влада на місцях розумітиме, які бізнесові-напрями актуальні в кожному регіоні, які підприємства справді працюють, які мають потреби та що потрібно робити, аби підтримати бізнес й у перспективі збільшити надходження до місцевих бюджетів.
Пілотувати Е-каталог планують у чотирьох областях: Київській, Вінницькій, Харківській та Одеській.
Які проблеми вирішує платформа
По-перше, це можливість просувати свій бізнес, товари чи послуги на національному та міжнародному рівнях, розповісти про свою діяльність, досягнення, описати потреби та запити.
По-друге, це прозорий інструмент для взаємодії з потенційними партнерами.
По-третє, це спосіб масштабувати свою діяльність на зовнішньому та внутрішньому ринках.
По-четверте, це інструмент для розширення своєї логістичної мережі, побудови нових шляхів постачання товарів та ефективніше використання наявних ресурсів.
Які функції має Е-каталог
Зареєструвавшись в Е-каталозі, можна створити свій публічний бізнес-профіль за типовим шаблоном, завантажити інформацію про продукцію, створити запит про співпрацю, підшукати організації, які надають потрібні послуги чи виготовляють певні товари, отримати розуміння про те, які бізнеси загалом працюють у конкретному регіоні, чи є вони доброчесними.
Профіль динамічний, його можна оновлювати, додаючи актуальну інформацію.
Чи допоможе Е-каталог вирішити ваш запит
Ви – підприємець, нещодавно отримали грантову підтримку від держави та відкриваєте невелику кав’ярню у своєму місті. Хочете знайти відповідальних постачальників кави, але не знаєте, як це правильно зробити.
Ви – власник невеликого ательє і хотіли б знайти замовників на корпоративні мерчі. Куди звернутися – поки не розумієте.
Ви вирощуєте лохину, маєте одного замовника на свіжу ягоду, але хотіли б більшого збуту. Шукаєте потрібні контакти.
Ви виготовляєте авторські елементи інтер’єру з дерева і потребуєте професійних різьбярів на практику з можливістю працевлаштування. Вам потрібний зв’язок із освітніми закладами, де таких фахівців готують.
Ви мусили релокувати своє виробництво до іншого регіону та шукаєте, кому надавати послуги в новому місті.
Ви надаєте інформаційні послуги, але не маєте достатньо ресурсів, щоб запустити власний сайт-візитку чи системно вести соціальні мережі. Чи є альтернатива?
Ви працюєте у органі місцевого самоврядування, маєте виходи на міжнародних донорів, шукаєте цікаві локальні бізнеси, які б хотіли масштабуватися.
Це лише кілька прикладів запитів від бізнесу, органів самоврядування, освітніх установ, які можна вирішити, скориставшись Е-каталогом.
Тобто створити власний профіль може бізнес, який шукає партнерство, збут, підтримку; орган самоврядування, якому потрібна інформація, що працює у громаді, області; чи заклад освіти, який готує відповідних фахівців.
Яка процедура реєстрації у Е-каталозі
Навігація Е-каталогом зручна та інтуїтивно зрозуміла. Користувачеві не треба гортати полотна інформації, достатньо скористатися пошуком та ввести запит або про конкретну організацію або про певну послугу.
Процедура реєстрації власного профілю виглядає так:
Переходимо за покликанням: ekatalog.cid.center
Обираємо пункт «Зареєструватися за 5 хвилин».
Вводимо актуальну електронну пошту та формуємо бажаний пароль.
Підтверджуємо реєстрацію через лист, отриманий поштою.
Входимо до системи, використовуючи наші облікові дані.
У профайл організації з реєстрів підтягується назва компанії, ЄДРПОУ, адреса та контакти.
Користувачеві треба додати детальний опис діяльності та логотип.
Виглядає фрагмент профайлу так: у лівому полі бачимо інформацію з описом бізнесу, нижче перелік товарів, пропонованих компанією, і запит про те, що саме організація шукає.
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.