В Острозькій академії майбутні магістри журналістики намагалися з’ясувати, яким ЗМІ віддає перевагу студентська молодь
Внаслідок стрімкого розвитку інноваційних технологій мережа Інтернет поволі стає найпотужнішим засобом масової інформації. Люди все частіше відмовляються від традиційних медіа на користь електронних. Особливо це стосується молодої аудиторії, яка прагне бути «в курсі» всього, що відбувається навколо: від останніх модних трендів і до політичної ситуації в країнах Африки. Доступ до Інтернету дає людям можливість дізнатися про все, що їх цікавить, будь-якої миті з будь-якого ресурсу. Наскільки можна вірити мережевій інформації – це вже інше питання.
Студенти-журналісти п’ятого курсу Національного університету «Острозька академія» у жовтні 2016 року провели соціологічне опитування серед студентів університету. Майбутні магістри журналістики намагалися з’ясувати, яким ЗМІ віддає перевагу студентська молодь.
Участь в опитуванні взяли студенти від 16 до 27 років. Виявилося, що студенти Острозької академії впевнено йдуть у ногу з часом. Переважна більшість респондентів (98%) щодня отримує інформацію з медіа. 93, 2% опитаних для цього використовують Інтернет.
Найбільшою популярністю в «академіків» користуються загальнонаціональні ЗМІ – із них черпають інформацію 82% студентів. Більшість (73%) цікавиться інформаційними матеріалами. Щодо тематики новин, то 61,4% студентів цікавляться темою освіти, 59% – культурою. Найменше студентів Острозької академії, відповідно до опитування, цікавлять комунальні проблеми (6,8%), місцеве самоврядування (15,9%) і здоров’я (20,5%).
Половина респондентів задоволена інформацією, яку оприлюднюють медіа. 39% – не задоволені. Решта (11%) не змогла визначитися чи не захотіла відповісти на це питання.
Ті, хто задоволений медійною інформацією, відзначили, що відповіли так тільки, з огляду на вміння самостійно шукати потрібну інформації, відрізняти надійні джерела від ненадійних, користуються багатьма ЗМІ, а не кількома улюбленими. Усе це дозволяє їм сформувати більш об’єктивну картину дійсності. Незадоволені зауважували, що інформація в медіа часто подається однобічною, перебільшеною, а кількість справді важливої інформації у вітчизняних ЗМІ – незначна.
Цікаво, що, незважаючи на високий рівень довіри до всеукраїнських медіа, порівняно із регіональними, найпопулярнішим серед опитаних студентів став місцевий острозький медійний портал «Ostroh.info». До першої п’ятірки популярних серед студентів Острозької академії ЗМІ також увійшли: «Українська правда», «ТСН», «Громадське ТБ» та «ВВС Україна».
Руслана МАРИНИЧ
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.