Рівненська МАН долучається до розбудови STEM-освіти
16 березня у відділенні технічних наук Рівненської Малої академії наук учнівської молоді відбулася важлива подія – презентація відразу двох посібників для юних науковців та їх керівників.
З цієї нагоди до юних науковців завітали авториметодичних рекомендацій щодо написання науково-дослідницьких робіт: у секціях «Екологічно безпечні технології та ресурсозбереження» і «Технологічні процеси та перспективні технології» – кандидати технічних наук, доценти кафедри водогосподарського будівництва та експлуатації гідромеліоративних систем НУВГП Олег Пінчук і Євгеній Герасімов та у секціях «Інформаційно-телекомунікаційні системи та технології», «Науково-технічна творчість та винахідництво», «Електроніка та приладобудування», «Матеріалознавство» – кандидат фізико-математичних наук, доцент, професор кафедри методики викладання фізики та хімії РДГУ, Заслужений винахідник України Віктор Бернацький, кандидат технічних наук, професор кафедри приладобудування, електротехніки та інформаційних технологій НУВГП Андрій Рудик, старший викладач кафедри автомобілів та автомобільного господарства НУВГП Микола Пікула, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри хімії та фізики НУВГП Андрій Рибалко.
– Як показує практика, наявність таких навчально-методичних посібників допомагає учасникам конкурсу-захисту не тільки правильно обрати актуальну тему, написати роботу, а й ефективно її представити. Важливість методичних рекомендацій ще й у тому, що вони стануть хорошим інструментарієм на шляху до впровадження STEM-освіти на Рівненщині, – наголосив директор обласного комунального позашкільного навчального закладу «Рівненська Мала академія наук учнівської молоді» Рівненської обласної ради Олександр Андрєєв.
Як створювались методичні рекомендації, про специфіку підготовки до конкурсу-захисту у своїх секціях розповіли автори методичних рекомендацій та причетні до їх випуску.
Довідково: STEM (S – science, T – technology – Е-engineering – М-mathematics). Акронім STEM вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics). Це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничонауковий компонент + інноваційні технології. за деякими даними залучення тільки 1% населення до STEM- професій підвищує ВВП країни на $50 млрд. А потреби у STEM-фахівцях зростають у 2 рази швидше, ніж в інших професіях, тому що STEM розвиває здібності до дослідницької, аналітичної роботи, експериментування та критичного мислення.
Повідомляє прес-служба Рівненської обласної ради
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.