«Особливі» діти мають вчитися разом з іншими – Світлана Богатирчук-Кривко
Діти з особливими потребами мають вчитися разом з іншими. Вони не повинні бути ізольовані від суспільства та отримувати якісну освіту.Саме цього можна досягти через подальше впровадження інклюзивної освіти.В цьому переконана заступник голови Рівненської ОДА Світлана Богатирчук-Кривко.У 2016-2017 навчальному році інклюзивне навчання організовано у 98 школах нашої області, діє півтори сотні інклюзивних класів. В них навчається 197 дітей з особливими освітніми потребами. Для їх супроводу введено понад 90 посад асистента вчителя.Інклюзивне навчання введено і у 11 дошкільних навчальних закладах, де діє 12 груп. Там виховується 14 дітей. За кошти місцевих бюджетів введено 10 посад асистента вихователя.«На Рівненщині ще сотні «особливих» дітей, які відокремлені від суспільства і не мають змоги розвиватися разом зі своїми однолітками. Альтернативою навчання дітей з особливими освітніми потребами є інклюзивна освіта. Це можливість не лише навчатися разом, а й задовольнити найважливіші потреби кожної дитини», – зазначила заступник голови ОДА.Нагадаємо, інклюзивне навчання не розділяє учнів у класі і дає можливість «особливим» дітям отримувати якісну освіту у звичайній школі. В разі необхідності надається підтримка як у навчанні, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності, аби всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.Повідомляє прес-служба Рівненської ОДА
В цьому переконана заступник голови Рівненської ОДА Світлана Богатирчук-Кривко.У 2016-2017 навчальному році інклюзивне навчання організовано у 98 школах нашої області, діє півтори сотні інклюзивних класів. В них навчається 197 дітей з особливими освітніми потребами. Для їх супроводу введено понад 90 посад асистента вчителя.Інклюзивне навчання введено і у 11 дошкільних навчальних закладах, де діє 12 груп. Там виховується 14 дітей. За кошти місцевих бюджетів введено 10 посад асистента вихователя.«На Рівненщині ще сотні «особливих» дітей, які відокремлені від суспільства і не мають змоги розвиватися разом зі своїми однолітками. Альтернативою навчання дітей з особливими освітніми потребами є інклюзивна освіта. Це можливість не лише навчатися разом, а й задовольнити найважливіші потреби кожної дитини», – зазначила заступник голови ОДА.Нагадаємо, інклюзивне навчання не розділяє учнів у класі і дає можливість «особливим» дітям отримувати якісну освіту у звичайній школі. В разі необхідності надається підтримка як у навчанні, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності, аби всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.Повідомляє прес-служба Рівненської ОДА
Інклюзивне навчання введено і у 11 дошкільних навчальних закладах, де діє 12 груп. Там виховується 14 дітей. За кошти місцевих бюджетів введено 10 посад асистента вихователя.«На Рівненщині ще сотні «особливих» дітей, які відокремлені від суспільства і не мають змоги розвиватися разом зі своїми однолітками. Альтернативою навчання дітей з особливими освітніми потребами є інклюзивна освіта. Це можливість не лише навчатися разом, а й задовольнити найважливіші потреби кожної дитини», – зазначила заступник голови ОДА.Нагадаємо, інклюзивне навчання не розділяє учнів у класі і дає можливість «особливим» дітям отримувати якісну освіту у звичайній школі. В разі необхідності надається підтримка як у навчанні, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності, аби всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.Повідомляє прес-служба Рівненської ОДА
Нагадаємо, інклюзивне навчання не розділяє учнів у класі і дає можливість «особливим» дітям отримувати якісну освіту у звичайній школі. В разі необхідності надається підтримка як у навчанні, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності, аби всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.Повідомляє прес-служба Рівненської ОДА
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.
Новини партнерів: