«Рівнеобленерго» відтепер на мобільному зв’язку!
«Рівнеобленерго» розширює свої канали спілкування з клієнтами!У жовтні 2018 року ПрАТ «Рівнеобленерго» запровадило чат у Viber, також наш фахівець почав приймати споживачів у Центрі надання адміністративних послуг у Рівному. Лише за перших три дні роботи сюди звернулося 122 рівнянина. Більшість з них – 78 осіб – звернулися за укладанням договору про користування електричною енергією.Крім того, відтепер зателефонувати до енергетиків стало можливим за допомогою багатоканальних мобільних номерів телефонів:067 620-44-11 – для абонентів Київстар;050 490-44-11 – для абонентів Vodafone;093 320-44-11 – для абонентів Lifecell.Також діючими залишаються телефонні номери стаціонарного зв’язку 0362 69-42-98 та 69-42-79.Кол-центр «Рівнеобленерго» працює цілодобово і без вихідних. Щодня наші оператори приймають у середньому півтори тисячі телефонних дзвінків. Найпоширеніші звернення стосуються аварійних відключень, уточнення стану рахунку та передачі показників лічильника.Нагадуємо, усі ці питання можна швидко і у автоматичному режимі з’ясувати також за допомогою групи «Рівнеобленерго» у Viber, яка запрацювала у жовтні.Крім того, показники лічильника можна передати за допомогою:– Онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» на веб-сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» www.roe.vsei.ua– Sms-повідомлення на номер (067) 239-54-30– Звернення до абонентського відділу відповідного району електричних мереж– Електронної пошти [email protected], [email protected] .«Рівнеобленерго» і в подальшому докладатиме максимум зусиль для налагодження комунікації зі споживачами та забезпечення Вашого комфорту!Водночас, сподіваємося, що споживачі використовуватимуть різні канали зв’язку з енергетиками і лінії операторів завжди залишатимуться вільними на випадок екстрених ситуацій.
Крім того, відтепер зателефонувати до енергетиків стало можливим за допомогою багатоканальних мобільних номерів телефонів:067 620-44-11 – для абонентів Київстар;050 490-44-11 – для абонентів Vodafone;093 320-44-11 – для абонентів Lifecell.Також діючими залишаються телефонні номери стаціонарного зв’язку 0362 69-42-98 та 69-42-79.Кол-центр «Рівнеобленерго» працює цілодобово і без вихідних. Щодня наші оператори приймають у середньому півтори тисячі телефонних дзвінків. Найпоширеніші звернення стосуються аварійних відключень, уточнення стану рахунку та передачі показників лічильника.Нагадуємо, усі ці питання можна швидко і у автоматичному режимі з’ясувати також за допомогою групи «Рівнеобленерго» у Viber, яка запрацювала у жовтні.Крім того, показники лічильника можна передати за допомогою:– Онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» на веб-сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» www.roe.vsei.ua– Sms-повідомлення на номер (067) 239-54-30– Звернення до абонентського відділу відповідного району електричних мереж– Електронної пошти [email protected], [email protected] .«Рівнеобленерго» і в подальшому докладатиме максимум зусиль для налагодження комунікації зі споживачами та забезпечення Вашого комфорту!Водночас, сподіваємося, що споживачі використовуватимуть різні канали зв’язку з енергетиками і лінії операторів завжди залишатимуться вільними на випадок екстрених ситуацій.
050 490-44-11 – для абонентів Vodafone;093 320-44-11 – для абонентів Lifecell.Також діючими залишаються телефонні номери стаціонарного зв’язку 0362 69-42-98 та 69-42-79.Кол-центр «Рівнеобленерго» працює цілодобово і без вихідних. Щодня наші оператори приймають у середньому півтори тисячі телефонних дзвінків. Найпоширеніші звернення стосуються аварійних відключень, уточнення стану рахунку та передачі показників лічильника.Нагадуємо, усі ці питання можна швидко і у автоматичному режимі з’ясувати також за допомогою групи «Рівнеобленерго» у Viber, яка запрацювала у жовтні.Крім того, показники лічильника можна передати за допомогою:– Онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» на веб-сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» www.roe.vsei.ua– Sms-повідомлення на номер (067) 239-54-30– Звернення до абонентського відділу відповідного району електричних мереж– Електронної пошти [email protected], [email protected] .«Рівнеобленерго» і в подальшому докладатиме максимум зусиль для налагодження комунікації зі споживачами та забезпечення Вашого комфорту!Водночас, сподіваємося, що споживачі використовуватимуть різні канали зв’язку з енергетиками і лінії операторів завжди залишатимуться вільними на випадок екстрених ситуацій.
Також діючими залишаються телефонні номери стаціонарного зв’язку 0362 69-42-98 та 69-42-79.Кол-центр «Рівнеобленерго» працює цілодобово і без вихідних. Щодня наші оператори приймають у середньому півтори тисячі телефонних дзвінків. Найпоширеніші звернення стосуються аварійних відключень, уточнення стану рахунку та передачі показників лічильника.Нагадуємо, усі ці питання можна швидко і у автоматичному режимі з’ясувати також за допомогою групи «Рівнеобленерго» у Viber, яка запрацювала у жовтні.Крім того, показники лічильника можна передати за допомогою:– Онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» на веб-сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» www.roe.vsei.ua– Sms-повідомлення на номер (067) 239-54-30– Звернення до абонентського відділу відповідного району електричних мереж– Електронної пошти [email protected], [email protected] .«Рівнеобленерго» і в подальшому докладатиме максимум зусиль для налагодження комунікації зі споживачами та забезпечення Вашого комфорту!Водночас, сподіваємося, що споживачі використовуватимуть різні канали зв’язку з енергетиками і лінії операторів завжди залишатимуться вільними на випадок екстрених ситуацій.
Нагадуємо, усі ці питання можна швидко і у автоматичному режимі з’ясувати також за допомогою групи «Рівнеобленерго» у Viber, яка запрацювала у жовтні.Крім того, показники лічильника можна передати за допомогою:– Онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» на веб-сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» www.roe.vsei.ua– Sms-повідомлення на номер (067) 239-54-30– Звернення до абонентського відділу відповідного району електричних мереж– Електронної пошти [email protected], [email protected] .«Рівнеобленерго» і в подальшому докладатиме максимум зусиль для налагодження комунікації зі споживачами та забезпечення Вашого комфорту!Водночас, сподіваємося, що споживачі використовуватимуть різні канали зв’язку з енергетиками і лінії операторів завжди залишатимуться вільними на випадок екстрених ситуацій.
Крім того, показники лічильника можна передати за допомогою:– Онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» на веб-сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» www.roe.vsei.ua– Sms-повідомлення на номер (067) 239-54-30– Звернення до абонентського відділу відповідного району електричних мереж– Електронної пошти [email protected], [email protected] .«Рівнеобленерго» і в подальшому докладатиме максимум зусиль для налагодження комунікації зі споживачами та забезпечення Вашого комфорту!Водночас, сподіваємося, що споживачі використовуватимуть різні канали зв’язку з енергетиками і лінії операторів завжди залишатимуться вільними на випадок екстрених ситуацій.
– Sms-повідомлення на номер (067) 239-54-30– Звернення до абонентського відділу відповідного району електричних мереж– Електронної пошти [email protected], [email protected] .«Рівнеобленерго» і в подальшому докладатиме максимум зусиль для налагодження комунікації зі споживачами та забезпечення Вашого комфорту!Водночас, сподіваємося, що споживачі використовуватимуть різні канали зв’язку з енергетиками і лінії операторів завжди залишатимуться вільними на випадок екстрених ситуацій.
– Електронної пошти [email protected], [email protected] .«Рівнеобленерго» і в подальшому докладатиме максимум зусиль для налагодження комунікації зі споживачами та забезпечення Вашого комфорту!Водночас, сподіваємося, що споживачі використовуватимуть різні канали зв’язку з енергетиками і лінії операторів завжди залишатимуться вільними на випадок екстрених ситуацій.
Водночас, сподіваємося, що споживачі використовуватимуть різні канали зв’язку з енергетиками і лінії операторів завжди залишатимуться вільними на випадок екстрених ситуацій.
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.
Новини партнерів: