Рівненським мотоциклістам на замітку: як підготувати мотоцикл до зими
Глибока осінь для мотоциклістів означає лише одне – час готувати свого залізного коня до «зимової сплячки». Ожеледиця та снігові замети не найкраща пора для двоколісних транспортних засобів, тому цілком очевидно що від 3 і інколи до 5 місяців у мотоциклістів «закритий сезон». Проте, щоб навесні двоколісний засіб без зайвих проблем тішив свого власника, просто поставити мотоцикл у гараж не достатньо, особливо зважаючи на те, що переважна більшість гаражів не має опалюється. Мотоцикли бувають різні з відмінними конструкціями, утім існує загальний алгоритм дій, який допоможе підготувати мотоцикл до «сплячки» та успішно перезимувати.
Приступаючи до роботи варто мати при собі – масляний фільтр, нову моторну оливу, паливну воронку, маслозбірник, каністру з пальним, віск, стабілізатор палива, вихлопні заглушки для мотоцикла, зарядний пристрій для акумулятора, чохол для мотоцикла, викрутки та торцеві ключі, миючі засоби. Усі це можна придбати на авторинку, у спеціалізованих магазинах або на тематичних сайтах. Купити все для мотоцикла у Рівному можна на сайті AUTO.RIA.com .
Перше, що необхідно зробити – це ретельно вичистити мотоцикл. Тут у поміч піде губка та миючі засоби. Особливу увагу приділіть хромованим та алюмінієвим елементам. Але не дайте воді проникнути в трубу глушника та повітряний фільтр. Прочистіть ланцюг. Коли транспортний засіб належним чином вимитий та вичищений, варто забезпечити його висихання. Ідеально буде, якщо він після «ванни» побуде у сухому і теплому приміщенні. Незайве буде нанести та всі пофарбовані деталі автомобільний віск.
Наступним кроком у консервуванні вашого мотоцикла буде додавання у паливний бак стабілізатора палива, а тоді його заповнення бензином. Після цього потрібно запустити двигун, щоб пальне та стабілізатор потрапив до карбюратора. Тоді дайте двигуну охолонути. Така маніпуляцію необхідна, щоб не забилась паливна система. Зважайте на те, що у карбюраторному двигуні потрібно злити паливо з карбюратора, у мотоциклах з інжекторними двигунами цього робити не потрібно.
Після цього пора замінити масло та фільтри.
Щоб уберегти ноги передньої вилки від корозії нанесіть на них трохи масла. Це ж захистить ваші сальники від пересихання.
Потім потрібно зняти свічки та залити близько одного кубічного сантиметра оливи всередину циліндрів. Не забувайте почистити свічки і поставити їх назад.
Щоб навесні не довелося купувати новий акумулятор, ліпше всього на зиму його зняти. На клеми варто нанести шар вазеліну, він захистить їх від корозії.
Також раціональним буде замінити антифриз у системі рідинного охолодження. Його рівень у системі має бути достатнім, адже якщо антифризу бракуватиме це може спровокувати корозію.
Амортизатори, шарніри, кабелі, колінвал змастіть мастилом.
Приділіть увагу фільтрам – вони потребують чистки.
Розхідники також варто замінити.
Отвір вихлопної труби та повітрозабірник потрібно закрити, для цього можна використати до прикладу кухонну плівку та гумку. Незайве нанести на шкіряні деталі захисний засіб.
Зважайте, що після цих маніпуляцій не варто запускати двигун на короткі проміжки часу.
До речі, якщо у гаражі де зимуватиме ваш «залізний кінь» підлога бетонна, то краще всього транспортний засіб поставити на товстий килим чи рівні дерев’яні дошки, це захистить його від надмірної вологості.
За умови правильної підготовки мотоцикла до зими, весняний сезон у мотоцикліста розпочнеться з легкістю та без зайвих проблем.
На правах реклами
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.