Що таке кваліфікований електронний підпис (КЕП) на ID-картці та як його вносити?
На сьогоднішній день майже 140 тисяч жителів області оформили ID-картки і отримали всі переваги, які надає зазначений сучасний паспортний документ.
В умовах спрямування державного курсу на діджиталізацію постала об’єктивна необхідність стати власником біометричного паспорта для кожного свідомого громадянина.
За інформацією управління Державної міграційної служби в Рівненській області, одним із вагомих аргументів є те, що відтепер громадяни України, які документовані ID-карткою, мають можливість отримати послугу з внесення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на безконтактний носій (чіп) ID-картки.
Кваліфікований електронний підпис – це аналог власноручного підпису у світі електронного документообігу. Він наділяє юридичною силою файл, створений на комп’ютері, який, як і підпис від руки, перетворює папір з текстом на офіційний документ. Його головні переваги – надійність та непідробність, адже електронний підпис – це набір цифрових даних, який суттєво відрізняється від того, який ви залишаєте цифровою ручкою на планшеті або у вашому паспорті.
Першим громадянином України, який скористався безкоштовною послугою Міграційної служби став Президент України Володимир Зеленський.
Кваліфікований електронний підпис було записано на новий паспорт у формі ID-картки Президента, отриманий замість старого паспорта-книжечки.
Запровадження послуги з внесення кваліфікованого електронного підпису на ID-картку надає можливість користуватися різноманітними електронними сервісами державних органів, отримувати адміністративні і банківські послуги, відкривати та вести бізнес тощо, незалежно від місця перебування та необхідності витрачати час на відвідання певних установ. В Рівненській області послуга надаватиметься територіальними підрозділами УДМС безкоштовно та буде доступною для громадян України, які досягли 18-річного віку. Термін дії сертифікатів ключів КЕП становитиме 2 роки.
Наразі послугу можна отримати двома способами:
• одразу після отримання нової ID-картки – у територіальному підрозділі УДМС за місцем реєстрації особи;
• записати на раніше видану ID-картку – у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, незалежно від місця реєстрації.
Повідомляє пресслужба Рівненської ОДА
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.