У Рівному поліцейські застерігають громадян від візитів псевдогазовиків
Повідомлення на спецлінію 102 про крадіжки грошей із квартир у різних районах міста надійшли 24 лютого з різницею у декілька хвилин по 13-тій годині.
Унаслідок протиправних дій зловмисників потерпілі позбулися значної суми коштів. Поліцейські встановили, що до обох пенсіонерів завітали невідомі чоловіки, які представилися працівниками газової служби.
83-річна рівнянка проживає у будинку на вулиці Льонокомбінатівській одна нещодавно поховала сина, який зібрав 150 тисяч гривень на автомобіль. По 11-тій годині на порозі квартири з’явився молодий, гарно одягнутий чоловік із папкою в руках. Представився він працівником газової служби та повідомив, що наразі проводиться заміна лічильників на пільгових умовах для економії теплоенергії. Жінка пустила його у помешкання. Той попросив пенсійне посвідчення, оглянув газовий прилад і став заповнювати нібито якісь документи. Сказав, що після 14-ї прийде і замінить лічильник, але коштує це 600 гривень. Цю суму він одразу має проплатити в банку. Пенсіонерка в іншій кімнаті дістала із сумки купюри номіналом 50 гривень, але той наполіг, що треба крупніші. Далі став оглядати на кухні радіатор і попросив жінку потримати під ним руку протягом п’яти хвилин, аби перевірити, чи не капає вода. В той час запитав, де ванна і за лічені секунди повернувся і запевнив, що прийде згодом замінить лічильник.
«Тож і в газеті читала, і знала, які неприємності можуть бути, але от так вийшло, — розповідає потерпіла пенсіонерка. — Навіть не одразу побачила. А вже, коли зайшла в кімнату, то гаманці були порожні, геть і усю пенсію забрав — тільки 20 гривень лишив. Я сама собі не вірила, обдивилася усе — грошей немає. Не знала що робити, не розуміла, що коїться і навіть забула, як в поліцію телефонувати. Забрав 150 тисяч гривень і мою пенсію, то і точної суми назвати не можу».
Ще один псевдогазовик «попрацював» того ж дня близько опівдня у квартирі 79-річного жителя обласного центру на вулиці Київській. Зі слів потерпілого, він так заморочив йому голову щодо економії коштів на теплі та газі, що після візиту зловмисника зникли 17 тисяч гривень.
У Рівнегазі зазначають, що всі їхні працівники мають посвідчення, тому радять рівнянам чи жителям області одразу запитувати про нього.
«Наші працівники чи це слюсарі, чи це майстри, чи це контролери, які приходять до споживачів, мають посвідчення, де вказано прізвище і посада, та обов’язково є світлина та печатка, — зазначає начальник управління зовнішніх комунікацій АТ «Рівнегаз» Світлана Сабанюк. — Власник оселі, який впускає незнайому людину, має вимагати такий документ. Якщо у когось виникають сумніви, що це представник Рівнегазу, необхідно звернутися за номером 104 і запитати, чи працює така людина. Аварійна бригада виїжджає виключно на виклик споживача. І усі працівники перебувають у фірмовому одязі та обов’язково мають при собі посвідчення. Хочу наголосити, що за виконані роботи у заявника не беруть готівкові кошти — будь-які розрахунки здійснюють виключно на підставі квитанції та через банківську установу».
За обома фактами крадіжок, поєднаних із проникненням у помешкання, слідчі Рівненського районного управління розпочали досудові розслідування у кримінальних провадженнях за частиною 3 статті 185 Кримінального кодексу України. Наразі тривають слідчі дії та розшукові заходи для встановлення осіб, причетних до скоєних злочинів осіб.
Крім того, поліцейські превенції Рівненського районного управління проводять профілактичну роз’яснювальну роботу із населенням та звертаються до громадян бути вкрай обачними під час спілкування із невідомими. Якщо особа представляється працівником будь якої установи і наполягає впустити її у помешкання — не поспішайте відчиняти двері. У випадку найменшої підозри — телефонуйте на спецлінію 102.
Повідомляє відділ комунікації поліції Рівненської області
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.