Якщо вам нахамили в тролейбусі: порядок дій
Чимало галасу наробила у мережі публікація щодо нібито хамського поводження кондуктора одного з рівненських тролейбусів. На жаль, окрім цієї публікації жодних даних про скаржницю не було. Ситуацію вдалося з’ясувати завдяки іншим пасажирам.
Тож, КП “Рівнеелектроавтотранс” РМР звертається до усіх пасажирів: у випадках конфліктних ситуацій інформувати підприємство одним із трьох способів:
Приватне повідомлення на сторінку КП “Рівнеелектроавтотранс” РМР
Електронний лист на адресу [email protected]
Письмова скарга на папері, яку можна принести особисто до будь-якої диспетчерської (депо, мототрек, Боярка, РЗВА), або надіслати за адресою «вул.Данила Галицького, 23»
У зверненні ОБОВ’ЯЗКОВО треба вказати своє ім’я, по батькові, прізвище та адресу реєстрації, і чітко викласти суть: що, де, коли трапилося. Час, місце події, номер тролейбуса, ім’я чи прикмети працівника – чим більше інформації, тим краще. Звернення МИТТЄВО потрапляє на стіл керівництва, після чого його колегіально розглядають у службі руху та дають відповідь.
Щоб захистити кондукторів та водіїв від безпідставних звинувачень з боку недобросовісних пасажирів, повідомляємо: публікації у соцмережах, вайбер-спільнотах та інших онлайн-платформах, де не забезпечується ідентифікація особи, у якості скарг розглядатися НЕ БУДУТЬ, і за замовчуванням прирівнюються до спроб провокації скандалу. Безперечно, кондуктор має демонструвати чудеса витримки, але було б добре, якби і пасажири, перш ніж щось писати у публічному просторі, подумали про те, навіщо це робити, та про можливі наслідки, – зазначили у Рівнеелектроавтотранс.
Повідомляє пресслужба Рівненської міської ради
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.