Ощадбанк запроваджує UnitedData в Рівному та Рівненській області
Ощадбанк продовжує поетапне впровадження одного з наймасштабніших і стратегічно важливих ІТ-проектів – «UnitedData/Об’єднані дані». До проекту приєднується Рівненське обласне управління банку, яке буде переведено на нову систему.Як повідомляє прес-служба Ощадбанку, з 14 вересня Ощадбанк проводить технічні роботи з переносу даних і підключення клієнтів Рівного та області до нової системи обслуговування, у зв’язку з чим буде змінено час роботи відділеньз п’ятниці 14.09.2018 по понеділок 17.09.2018. Більшу частину робіт задля мінімізації незручностей буде проведено у вихідні дні.Звертаємо увагу на зміни в графіку роботи відділень Ощадбанку в Рівному та області:- П’ятниця 14 вересня 2018 року
відділення працюватимуть до 13:00- Субота 15 вересня 2018 року
відділення не працюватимуть- Неділя 16 вересня 2018 року
відділення не працюватимутьНаразі успішно пройдено етап міграції даних клієнтів Київського, Харківського, Луганського, Донецького, Чернігівського, Херсонського, Вінницького, Житомирського, Львівського, Одеського, Сумського, Запорізького, Черкаського, Кіровоградського, Миколаївського, Тернопільського, Хмельницького, Волинського, Чернівецького, Полтавського та Івано-Франківського обласних управлінь, про що Ощадбанк раніше інформував. Зараз проводиться черговий етап міграції даних клієнтів наступної області.У період з 14 по 15 вересня 2018 року можливе часткове обмеження функціоналу роботи онлайн-сервісів «Ощад 24/7» лише в частині перегляду залишків по поточних рахунках. Операції по платіжних картках у банкоматах, інформаційно-платіжних терміналах та торговельно-сервісній мережі проводитимуться в звичайному режимі без обмежень.Робота над проектом UDa розпочалась у 2015 році. Наразі проведено функціональне тестування всіх модулів системи та успішно здійснено перші етапи міграції даних клієнтів центрального офісу та двадцяти двох регіонів. Клієнтів, чиї дані було перенесено, було заздалегідь попереджено про нетривале обмеження функціоналу онлайн-сервісів і, сподіваємось, вони не відчули незручностей.Довідково: Для підвищення якості обслуговування Ощадбанк розпочав впровадження проекту UnitedData, що базується на новій технології автоматизованої банківської системи «Мульті-МФО». Ця технологія забезпечує значне зниження трудомісткості операцій, що дає змогу значно прискорити обслуговування. Після її впровадження клієнти зможуть обслуговуватись за всіма продуктами (кредитами, депозитами, картками) в будь-якому відділенні Ощадбанку незалежно від місця звернення та від того, де відкривались рахунки.
Звертаємо увагу на зміни в графіку роботи відділень Ощадбанку в Рівному та області:- П’ятниця 14 вересня 2018 року
відділення працюватимуть до 13:00- Субота 15 вересня 2018 року
відділення не працюватимуть- Неділя 16 вересня 2018 року
відділення не працюватимутьНаразі успішно пройдено етап міграції даних клієнтів Київського, Харківського, Луганського, Донецького, Чернігівського, Херсонського, Вінницького, Житомирського, Львівського, Одеського, Сумського, Запорізького, Черкаського, Кіровоградського, Миколаївського, Тернопільського, Хмельницького, Волинського, Чернівецького, Полтавського та Івано-Франківського обласних управлінь, про що Ощадбанк раніше інформував. Зараз проводиться черговий етап міграції даних клієнтів наступної області.У період з 14 по 15 вересня 2018 року можливе часткове обмеження функціоналу роботи онлайн-сервісів «Ощад 24/7» лише в частині перегляду залишків по поточних рахунках. Операції по платіжних картках у банкоматах, інформаційно-платіжних терміналах та торговельно-сервісній мережі проводитимуться в звичайному режимі без обмежень.Робота над проектом UDa розпочалась у 2015 році. Наразі проведено функціональне тестування всіх модулів системи та успішно здійснено перші етапи міграції даних клієнтів центрального офісу та двадцяти двох регіонів. Клієнтів, чиї дані було перенесено, було заздалегідь попереджено про нетривале обмеження функціоналу онлайн-сервісів і, сподіваємось, вони не відчули незручностей.Довідково: Для підвищення якості обслуговування Ощадбанк розпочав впровадження проекту UnitedData, що базується на новій технології автоматизованої банківської системи «Мульті-МФО». Ця технологія забезпечує значне зниження трудомісткості операцій, що дає змогу значно прискорити обслуговування. Після її впровадження клієнти зможуть обслуговуватись за всіма продуктами (кредитами, депозитами, картками) в будь-якому відділенні Ощадбанку незалежно від місця звернення та від того, де відкривались рахунки.
- Субота 15 вересня 2018 року
відділення не працюватимуть- Неділя 16 вересня 2018 року
відділення не працюватимутьНаразі успішно пройдено етап міграції даних клієнтів Київського, Харківського, Луганського, Донецького, Чернігівського, Херсонського, Вінницького, Житомирського, Львівського, Одеського, Сумського, Запорізького, Черкаського, Кіровоградського, Миколаївського, Тернопільського, Хмельницького, Волинського, Чернівецького, Полтавського та Івано-Франківського обласних управлінь, про що Ощадбанк раніше інформував. Зараз проводиться черговий етап міграції даних клієнтів наступної області.У період з 14 по 15 вересня 2018 року можливе часткове обмеження функціоналу роботи онлайн-сервісів «Ощад 24/7» лише в частині перегляду залишків по поточних рахунках. Операції по платіжних картках у банкоматах, інформаційно-платіжних терміналах та торговельно-сервісній мережі проводитимуться в звичайному режимі без обмежень.Робота над проектом UDa розпочалась у 2015 році. Наразі проведено функціональне тестування всіх модулів системи та успішно здійснено перші етапи міграції даних клієнтів центрального офісу та двадцяти двох регіонів. Клієнтів, чиї дані було перенесено, було заздалегідь попереджено про нетривале обмеження функціоналу онлайн-сервісів і, сподіваємось, вони не відчули незручностей.Довідково: Для підвищення якості обслуговування Ощадбанк розпочав впровадження проекту UnitedData, що базується на новій технології автоматизованої банківської системи «Мульті-МФО». Ця технологія забезпечує значне зниження трудомісткості операцій, що дає змогу значно прискорити обслуговування. Після її впровадження клієнти зможуть обслуговуватись за всіма продуктами (кредитами, депозитами, картками) в будь-якому відділенні Ощадбанку незалежно від місця звернення та від того, де відкривались рахунки.
Наразі успішно пройдено етап міграції даних клієнтів Київського, Харківського, Луганського, Донецького, Чернігівського, Херсонського, Вінницького, Житомирського, Львівського, Одеського, Сумського, Запорізького, Черкаського, Кіровоградського, Миколаївського, Тернопільського, Хмельницького, Волинського, Чернівецького, Полтавського та Івано-Франківського обласних управлінь, про що Ощадбанк раніше інформував. Зараз проводиться черговий етап міграції даних клієнтів наступної області.У період з 14 по 15 вересня 2018 року можливе часткове обмеження функціоналу роботи онлайн-сервісів «Ощад 24/7» лише в частині перегляду залишків по поточних рахунках. Операції по платіжних картках у банкоматах, інформаційно-платіжних терміналах та торговельно-сервісній мережі проводитимуться в звичайному режимі без обмежень.Робота над проектом UDa розпочалась у 2015 році. Наразі проведено функціональне тестування всіх модулів системи та успішно здійснено перші етапи міграції даних клієнтів центрального офісу та двадцяти двох регіонів. Клієнтів, чиї дані було перенесено, було заздалегідь попереджено про нетривале обмеження функціоналу онлайн-сервісів і, сподіваємось, вони не відчули незручностей.Довідково: Для підвищення якості обслуговування Ощадбанк розпочав впровадження проекту UnitedData, що базується на новій технології автоматизованої банківської системи «Мульті-МФО». Ця технологія забезпечує значне зниження трудомісткості операцій, що дає змогу значно прискорити обслуговування. Після її впровадження клієнти зможуть обслуговуватись за всіма продуктами (кредитами, депозитами, картками) в будь-якому відділенні Ощадбанку незалежно від місця звернення та від того, де відкривались рахунки.
Робота над проектом UDa розпочалась у 2015 році. Наразі проведено функціональне тестування всіх модулів системи та успішно здійснено перші етапи міграції даних клієнтів центрального офісу та двадцяти двох регіонів. Клієнтів, чиї дані було перенесено, було заздалегідь попереджено про нетривале обмеження функціоналу онлайн-сервісів і, сподіваємось, вони не відчули незручностей.Довідково: Для підвищення якості обслуговування Ощадбанк розпочав впровадження проекту UnitedData, що базується на новій технології автоматизованої банківської системи «Мульті-МФО». Ця технологія забезпечує значне зниження трудомісткості операцій, що дає змогу значно прискорити обслуговування. Після її впровадження клієнти зможуть обслуговуватись за всіма продуктами (кредитами, депозитами, картками) в будь-якому відділенні Ощадбанку незалежно від місця звернення та від того, де відкривались рахунки.
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.
Новини партнерів: