Торік до контактного центру Рівненської ОДА надійшло 16 тисяч звернень
У 2015 році працівники Рівненського контактного центру при облдержадміністрації опрацювали 16 тисяч звернень.
Із цієї кількості 10 тисяч дзвінків мешканці Рівненщини здійснили на «гарячу лінію» при контактному центрі (0 800 500 078). Ще близько 6 тисяч звернень надійшло через Урядову гарячу лінію.
Як розповів директор Рівненського контактного центру Василь Курилас, в основному жителі Рівненщини зверталися за допомогою у вирішенні транспортних питань (16%), сфери комунальних послуг (15%), соціального та пенсійного забезпечення (8%).
Майже половина звернень до контактного центру – від мешканців Рівного.
Довідково: «Гаряча лінія» (0 800 500 078) працює цілодобово.
Повідомляє прес-служба Рівненської ОДА
Читайте також у “Новинах по-рівненськи”:
Профтехосвіта Рівненщини не залишиться без грошей
Власники та орендарі земельних ділянок поповнили бюджет Рівненщини на 217 мільйонів гривень
Природний приріст населення Рівненщини зберігає позитивні тенденції
На Рівненщині рятувальники врятували коня
10 років проведе за ґратами мешканець Рівного за контрабанду прекурсорів
На Рівненщині до річниці виводу військ з Афганістану проведуть змагання з плавання
На колегії Рівненської облдержадміністрації підсумують 2015 рік
У Рівному з супермаркета намагалися винести м’ясні вироби
НА РІВНЕНЩИНІ ПОЛІЦЕЙСЬКІ ОПЕРАТИВНО ВСТАНОВИЛИ ЗЛОВМИСНИКА, ЯКИЙ ОБІКРАВ МАГАЗИН
Рівнян запрошують відвідати унікальну фотовиставку авторських робіт за технологією 19 століття
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.