У п’яти створених на Рівненщині об’єднаних територіальних громадах обрано вже 16 старост
Найбільше – шість старост – має Миляцька громада. Трьох лідерів обрано у Локницькій, двоє – у Клесівській, ще одному старості висловили підтримку мешканці Підлозцівської громади.
У квітні відбудуться вибори старост у ще двох ОТГ – Бугринській та Бабинській.
Староста – це лідер, якому громада села виказала підтримку.Староста обирається на 5 років, є членом її виконавчого комітету, представляє в ньому інтереси жителів села, здійснює комунікацію між владою та громадою села.Він має робоче місце на території старостинського округу, де він обирався. У нього – чіткий графік роботи, зручний для жителів. Він організовує заходи у селі, відслідковує проблеми громади та пропонує варіанти їх вирішення.Старости надають послуги сотням тисяч людей у селах і селищах об’єднаних громад.
До останнього часу функції старост були нечіткими.
Законопроект №4742, прийнятий Верховною Радою 9 лютого цього року, вносить зміни до законодавства.
Зокрема, вводиться поняття «старостинський округ» – це одне або декілька сіл (селищ) на території об’єднаної громади, інтереси жителів яких представляє староста.
Рада громади самостійно формує старостинські округи, встановлює їхню кількість та межі. На території населеного пункту, який є адміністративним центром об’єднаної громади, староста не обирається, отже і старостинського округу там не буде.
Староста, згідно законопроекту, як і раніше, є виборною посадовою особою місцевого самоврядування. Він обирається жителями старостинського округу на 5 років.
У повноваженнях старости є лише дві контролюючих функції – за станом благоустрою та за використанням об’єктів комунальної власності на території округу.
Серед інших повноважень варто виділити такі:
· сприяє жителям села, селища у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування;
· бере участь у підготовці проекту місцевого бюджету, а також проектів рішень ради об’єднаної громади, що стосуються майна громади, розташованого на території відповідного старостинського округу;
· сприяє утворенню та діяльності органів самоорганізації населення, організації та проведенню загальних зборів, громадських слухань та інших форм участі громадян у вирішенні питань місцевого значення.
Староста здійснює інші повноваження, визначені цим та іншими законами.
Тут слід зазначити, що порядок організації роботи старости визначається не лише законодавчо, а й Положенням про старосту, яке затверджується радою об’єднаної громади. Передбачається, що в Положенні будуть більш детально розписані графіки роботи, звітування старости, формат роботи з виборцями, подаватиметься повний перелік послуг, конкретизуватиметься його дисциплінарна відповідальність у разі невиконання обов’язків тощо.
Нагадаємо, що цей законопроект прийнято в другому читанні, а чинності він набере з дня, наступного за днем його опублікування.
Більше про інститут старост в об’єднаних громадах читайте ТУТ
Повідомляє прес-служба Рівненської ОДА
Староста обирається на 5 років, є членом її виконавчого комітету, представляє в ньому інтереси жителів села, здійснює комунікацію між владою та громадою села.Він має робоче місце на території старостинського округу, де він обирався. У нього – чіткий графік роботи, зручний для жителів. Він організовує заходи у селі, відслідковує проблеми громади та пропонує варіанти їх вирішення.Старости надають послуги сотням тисяч людей у селах і селищах об’єднаних громад.
До останнього часу функції старост були нечіткими.
Законопроект №4742, прийнятий Верховною Радою 9 лютого цього року, вносить зміни до законодавства.
Зокрема, вводиться поняття «старостинський округ» – це одне або декілька сіл (селищ) на території об’єднаної громади, інтереси жителів яких представляє староста.
Рада громади самостійно формує старостинські округи, встановлює їхню кількість та межі. На території населеного пункту, який є адміністративним центром об’єднаної громади, староста не обирається, отже і старостинського округу там не буде.
Староста, згідно законопроекту, як і раніше, є виборною посадовою особою місцевого самоврядування. Він обирається жителями старостинського округу на 5 років.
У повноваженнях старости є лише дві контролюючих функції – за станом благоустрою та за використанням об’єктів комунальної власності на території округу.
Серед інших повноважень варто виділити такі:
· сприяє жителям села, селища у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування;
· бере участь у підготовці проекту місцевого бюджету, а також проектів рішень ради об’єднаної громади, що стосуються майна громади, розташованого на території відповідного старостинського округу;
· сприяє утворенню та діяльності органів самоорганізації населення, організації та проведенню загальних зборів, громадських слухань та інших форм участі громадян у вирішенні питань місцевого значення.
Староста здійснює інші повноваження, визначені цим та іншими законами.
Тут слід зазначити, що порядок організації роботи старости визначається не лише законодавчо, а й Положенням про старосту, яке затверджується радою об’єднаної громади. Передбачається, що в Положенні будуть більш детально розписані графіки роботи, звітування старости, формат роботи з виборцями, подаватиметься повний перелік послуг, конкретизуватиметься його дисциплінарна відповідальність у разі невиконання обов’язків тощо.
Нагадаємо, що цей законопроект прийнято в другому читанні, а чинності він набере з дня, наступного за днем його опублікування.
Більше про інститут старост в об’єднаних громадах читайте ТУТ
Повідомляє прес-служба Рівненської ОДА
Старости надають послуги сотням тисяч людей у селах і селищах об’єднаних громад.
До останнього часу функції старост були нечіткими.
Законопроект №4742, прийнятий Верховною Радою 9 лютого цього року, вносить зміни до законодавства.
Зокрема, вводиться поняття «старостинський округ» – це одне або декілька сіл (селищ) на території об’єднаної громади, інтереси жителів яких представляє староста.
Рада громади самостійно формує старостинські округи, встановлює їхню кількість та межі. На території населеного пункту, який є адміністративним центром об’єднаної громади, староста не обирається, отже і старостинського округу там не буде.
Староста, згідно законопроекту, як і раніше, є виборною посадовою особою місцевого самоврядування. Він обирається жителями старостинського округу на 5 років.
У повноваженнях старости є лише дві контролюючих функції – за станом благоустрою та за використанням об’єктів комунальної власності на території округу.
Серед інших повноважень варто виділити такі:
· сприяє жителям села, селища у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування;
· бере участь у підготовці проекту місцевого бюджету, а також проектів рішень ради об’єднаної громади, що стосуються майна громади, розташованого на території відповідного старостинського округу;
· сприяє утворенню та діяльності органів самоорганізації населення, організації та проведенню загальних зборів, громадських слухань та інших форм участі громадян у вирішенні питань місцевого значення.
Староста здійснює інші повноваження, визначені цим та іншими законами.
Тут слід зазначити, що порядок організації роботи старости визначається не лише законодавчо, а й Положенням про старосту, яке затверджується радою об’єднаної громади. Передбачається, що в Положенні будуть більш детально розписані графіки роботи, звітування старости, формат роботи з виборцями, подаватиметься повний перелік послуг, конкретизуватиметься його дисциплінарна відповідальність у разі невиконання обов’язків тощо.
Нагадаємо, що цей законопроект прийнято в другому читанні, а чинності він набере з дня, наступного за днем його опублікування.
Більше про інститут старост в об’єднаних громадах читайте ТУТ
Повідомляє прес-служба Рівненської ОДА
До останнього часу функції старост були нечіткими.
Законопроект №4742, прийнятий Верховною Радою 9 лютого цього року, вносить зміни до законодавства.
Зокрема, вводиться поняття «старостинський округ» – це одне або декілька сіл (селищ) на території об’єднаної громади, інтереси жителів яких представляє староста.
Рада громади самостійно формує старостинські округи, встановлює їхню кількість та межі. На території населеного пункту, який є адміністративним центром об’єднаної громади, староста не обирається, отже і старостинського округу там не буде.
Староста, згідно законопроекту, як і раніше, є виборною посадовою особою місцевого самоврядування. Він обирається жителями старостинського округу на 5 років.
У повноваженнях старости є лише дві контролюючих функції – за станом благоустрою та за використанням об’єктів комунальної власності на території округу.
Серед інших повноважень варто виділити такі:
· сприяє жителям села, селища у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування;
· бере участь у підготовці проекту місцевого бюджету, а також проектів рішень ради об’єднаної громади, що стосуються майна громади, розташованого на території відповідного старостинського округу;
· сприяє утворенню та діяльності органів самоорганізації населення, організації та проведенню загальних зборів, громадських слухань та інших форм участі громадян у вирішенні питань місцевого значення.
Староста здійснює інші повноваження, визначені цим та іншими законами.
Тут слід зазначити, що порядок організації роботи старости визначається не лише законодавчо, а й Положенням про старосту, яке затверджується радою об’єднаної громади. Передбачається, що в Положенні будуть більш детально розписані графіки роботи, звітування старости, формат роботи з виборцями, подаватиметься повний перелік послуг, конкретизуватиметься його дисциплінарна відповідальність у разі невиконання обов’язків тощо.
Нагадаємо, що цей законопроект прийнято в другому читанні, а чинності він набере з дня, наступного за днем його опублікування.
Більше про інститут старост в об’єднаних громадах читайте ТУТ
Повідомляє прес-служба Рівненської ОДА
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.
Новини партнерів: