В Острозькій академії презентували програму стажування у Верховній Раді України
У Національному університеті «Острозька академія» 20 листопада презентували програму стажування у Верховній Раді України. Менеджер з комунікації ГО «Ліга інтернів» Мар’яна Добоні розповідала студентам про переваги програми:
«Програма стажування у Верховній раді України дає кожному студентові практичний досвід роботи в Парламенті, участь у законодавчому процесі, старт професійної кар’єри, а також можливість познайомитися з відомими політиками, громадськими діячами та фахівцями з різних сфер».
Студенти, які до 26 листопада заповнять анкету на сайті interns.org.ua матимуть змогу пройти співбесіду та тестування. Пройшовши відбір до програми, на них чекає шість місяців стажування, яке включає в себе навчальні курси, лекції, тренінги, екскурсії до державних установ, а також реалізація власних проектів.
«Мета програми — підвищити кваліфікацію, освітній та професійний рівень кожного з вас. Ви обираєте для себе підрозділи, у яких хочете працювати. Це можуть бути секретаріати комітетів ВРУ, структурні підрозділи Апарату ВРУ, офіс з фінансового та економічного аналізу ВРУ та Європейський інформаційно-дослідницький центр ВРУ», – додала Мар’яна Добоні.
Також на заході був присутній перший заступник голови Острозької районоої державної адміністрації Іван Сопіга. Він є випускником Програми стажування в АПУ 2016 року. Іван Сопіга розповідав студентам про свій досвід стажування та поділився порадами:
«Я в свій час теж проходив стажування шість місяців. І це для мене було важко, але все ж я розумів, що це хороший шанс реалізувати себе, показати іншим свої вміння. Стажування в таких структурах дає вам можливість налагодити стосунки з багатьма людьми та брати участь у законодавчих процесах. Для студента потрібна теоретична база, але головне — це практичний досвід».
Про це повідомляє Національний університет «Острозька академія»
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.