Потенційний інвестор готовий вкласти у «Міжнародний аеропорт Рівне» 13,9 млн. доларів
Включити комунальне підприємство «Міжнародний аеропорт Рівне» до переліку об’єктів, які передаються на умовах концесії, рекомендували депутати постійної комісії обласної ради з економічних питань та комунальної власності (під головуванням Віталія Бойка). Відповідний проект рішення до засідання сесії 18 травня має підготувати облдержадміністрація.
Ще у квітні до голови Рівненської обласної ради звернулося керівництво ТОВ «РІКСОН ГРУП» (м.Київ) з листом, який підтверджує наміри взяти у концесію цілісний майновий комплекс «Міжнародний аеропорт Рівне» і з проханням винести це питання на розгляд сесії. Згодом потенційний інвестор надав інвестиційний проект «International Rovno City HUB».
На засіданні комісії заступник директора компанії «РІКСОН ГРУП» Михайло Калюжний проінформував депутатів, що товариство має намір створити на базі Міжнародного аеропорту «Рівне» пересадочний та перезавантажувальний транспортний вузол європейського рівня. При цьому зберігши пасажирські перевезення. Потенційний інвестор розглядає також можливість працювати у напрямках експрес-доставки пошти, медичної та сільськогосподарської авіації. І готовий вкласти у проект 13,9 млн.доларів.
Зокрема, йдеться про реконструкцію складських приміщень та будівництво нового складу на 1000 м.кв., купівлю навантажувачів, створення диспетчерської служби вантажних перевезень. Щодо пасажирських перевезень, то у планах – реконструкція терміналу, перону, організація комп’ютерного бронювання та купівлі квитків, придбання автобуса і трапа для доставки пасажирів на борт. Також потенційний інвестор планує співпрацювати з Low Cost авіакомпаніями для здійснення регулярних внутрішніх та міжнародних рейсів.
За словами Михайла Калюжного, чисельність працівників аеропорту планується в межах 121 людини із середньою зарплатою у 7,5 тис.грн.
Присутній на комісії заступник голови обласної ради Олексій Бучинський наголосив на тому, що депутати повинні уважно розглядати усі інвестиційні пропозиції щодо цього об’єкта і дати «зелену дорогу» – найкращій. Адже, як показує досвід, самостійно обласна рада за бюджетні кошти не зможе перетворити це підприємство на прибуткове.
У свою депутат Михайло Кириллов запропонував, у разі передачі аеропорту в концесію, дотувати підприємство з бюджету для здійснення пасажирських перевезень: «Пасажирські перевезення в усьому світі – справа не надто прибуткова. Тому бізнес неохоче вкладає в неї гроші. А наша задача, як обласної ради, – зберегти на Рівненщині саме такі перевезення. В інших країнах існує практика відповідних дотацій з місцевих бюджетів».
У той же час, депутати постійної комісії підтримали та рекомендували винести на розгляд сесії проект рішення Про Програму розвитку та підтримки обласного комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Рівне» на 2018-2020 роки.
Довідково. Концесія – це надання державним або місцевим органам влади права суб’єкту підприємницької діяльності на створення (будівництво) та/або управління (експлуатацію) об’єктів з використанням державних ресурсів (комунальної власності) з метою задоволення суспільних потреб. При цьому концесіонер приймає на себе зобов’язання щодо майнової відповідальності та підприємницького ризику. Використання об’єкта концесії здійснюється у визначені угодою терміни та на платній основі, в тому числі з подальшими надходженнями до місцевого бюджету. Передача об’єкта в концесію як правило, передбачає проведення конкурсу.
Повідомляє прес-служба Рівненської обласної ради
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.