Рівнянам на замітку: як орендувати офіс у місті
Якщо Ви зрештою наважились розпочати власну справу і сповнені ентузіазму, а у вашій голові тисячі думок, одна з яких – «треба орендувати офіс», тоді наступний матеріал буде для вас корисним та пізнавальним. Отож, як знайти приміщення під офіс у Рівному без зайвих клопотів, та як не втрапити у халепу…
Орендувати офіс у Рівному можна без зайвих труднощів, головне знати де шукати і на що звернути увагу в першу чергу. Вибір офісних приміщень, яких у місті досить широкий, як то кажуть «на любий смак», до того ж з різним ціновим діапазоном. Щоби не ходити від будівлі до будівлі, можна скористатися послугою спеціалізованих тематичних сайтів, де заявлені оголошення з умовами орендування та світлинами. Ефективним у цьому напрямі себе показав сайт DOM.RIA.com, який має функцію «перевірено експертом».
Зважайте, чим вигідніше розташований офіс, тим дорожчим буде його оренда. Тому тут варто враховувати той вид діяльності, яким ви вирішили зайнятися. Якщо вам ваш дохід буде залежати від кількості відвідувачів, то звісно і місце розташування має бути зручним. З цієї ж причини ваш офіс має мати презентабельний вигляд. Якщо ж ваша робота не передбачає безпосередніх візитів клієнтів, ви сміливо можете орендувати приміщення у менш вигідних місцях, чим суттєво зекономите.
Враховуйте, чи потребуватиме ваша комерційна діяльність просторого паркомісця.
Якщо ви, до прикладу, плануєте відкрити власну дизайнерську студію, то висока вірогідність того, що ви забажаєте зробити ремонт «під себе», такі питання потребують детального обговорення з орендодавцем.
Візьміть собі на замітку, офіси розташовані на перших трьох поверхах відвідуються частіше за ті, які розташовані вище.
Раніше ви могли за погодження орендодавця на фасаді приміщення розмістити реламу, нині ж зась. З 17 квітня в Рівному заборонили встановлювати нові елементи зовнішньої реклами. Такий мораторій триватиме до 15 квітня 2021 року. Ризикувати і попри заборону встановлювати рекламній конструкції не варто, адже у УЖКГ їх обіцяють демонтувати.
Якщо з приміщенням ви визначились, залишається з орендодавцем укласти договір. При недостатньому рівні знань, усіх юридичних тонкощів, ви завше може звернутись за допомогою до спеціалістів. Та в любому випадку зважайте – договір оренди офісу укладається мінімум у двох примірниках і в письмовому вигляді. В договорі мають бути чітко прописані розмір та строки орендної плати, мають бути зафіксовані всі якісні та кількісні характеристики орендованого приміщення.
Чим більш скрупульозним буде ваш підхід до складання договору тим менше проблемним питань у вас виникатиме згодом.
Успіхів у всіх починаннях.
На правах реклами
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.