Barbershop у Рівному: «Місце, куди люблять приходити чоловіки»
Рівнянка Olga Rain розпочинала свою професію барбера ще у далекому 2012 році. Тоді, навіть, знайти клієнта з бородою у місті було важко. Але поступово, тренуючись на друзях брата, отримавши підтримку клієнтів, вона розпочала власну справу. Нині 24-річна дівчина має власний барбершоп Revolt Barbershop & Tattoo і навчає майстрів з інших міст мистецтву роботи барбера. Нещодавно її спіткала прикра новина – у Олі виявили онкологію. Сьогодні вона пройшла половину курсу хіміотерапії і поділилась з нами своєю історією – натхнення і сміливості.

«Найважче було в плані – а якщо воно нікому не треба?»Після закінчення школи вирішила, що хочу навчитись перукарському мистецтву саме для того, щоб доглядати за собою і усе в цьому розуміти. Але в процесі навчання помітила, що жіноча сторона професії мені менше подобається, ніж чоловіча – з ними мені легше працювати і стрижки більше подобаються, до цього душа лежить. У результаті я отримала освіту «Візажиста, перукаря-універсала», але з жінками, по суті, я й ніколи не працювала.Усе почалось давно – мені не сподобались умови праці в салонах, які були у місті. Тоді не було жодного барбершопу, а я хотіла працювати в чоловічому залі. Згодом я зрозуміла, що не зможу працювати на когось і мені треба якось самій викручуватись. Почалось все з маленького звичайного офісу, без води, крісла – був садовий стілець і дзеркало, яке стояло на підлозі, машинка за 300 гривень…. про щось таке я мріяла десь з 18 років. Хотілось свій заклад і саме барбершоп. З дитинства моє коло спілкування – хлопці. У мене є старший брат. І тому я, навіть, не думала про те, щоб відкрити щось інше. Спочатку я постригла одного хлопця, бо мені дуже не подобалась його стрижка. Запропонувала йому сама: «давай я зроблю тобі гарну зачіску?». Буквально за два дні до мене звернулось п’ятеро його друзів. А потім ще і ще. І так за місяць в мене було вже 50 людей. Треба було вибиратись з дому, бо скрізь було волосся. Тоді я виставляла свої роботи в мережу «Вконтакті» і люди почали приходити, дружини приводили своїх чоловіків, яким за 50. Мені стало не зручно, що приходять солідні люди, а ти їх садиш на садовий стілець. Настав момент сміливого кроку.Найважче було в плані – а якщо воно нікому не треба? Але підтримали клієнти, близькі люди. Мама спочатку дуже переживала. Але вона в мене вірить і сказала – «я знаю, що ти все одно зробиш по-своєму». Тому якось побажала удачі. А зараз дуже пишається.З цим закладом все було дуже швидко. Якось неочікувано я залишила своє попереднє місце роботи і просиділа два тижні вдома з питанням – що далі? Піти-то я наважилась, а от куди, не знала. Коли мене всі підтримали, то буквально за два дні знайшлось пусте приміщення. За один вечір придумалась назва і весь дизайн, якими мають бути меблі, де і що має стояти. Робили ремонт своїми силами з братом, хлопцем і друзями. І так за місяць ми зробили «Revolt».В нас були клієнти, що чекали, коли ми відкриємось. Такого, щоб ми відкрились і в нас пусто – не було. Наші клієнти прийшли одразу. А тоді почали приходити й інші люди, що проживають у цьому районі, і ті, хто знайшов нас в Instagram.«Коли ти чогось хочеш, то гроші завжди знайдуться…»У більшості проблема – нема грошей або страшно. Я для себе відкрила якусь таку штуку, що коли ти чогось хочеш, то гроші завжди знайдуться. Навіть, якщо ти витрачаєш усе до останнього, то вони тобі повертаються. Тому гроші – це не аргумент, щоб не робити, щоб не діяти. Хто, як не ми? Коли, як не зараз? Поки ми молоді, треба робити.Зараз вже є окремі школи, які вчать суто барберів. Зрозуміло, що це почалось не зараз, а було давно. І завжди були барбери, які займалися тільки чоловічими стрижками і голінням. Але у 2012-му це не було настільки популярно, не було стільки барбершопів, і, відповідно, не було стільки майстрів, які б займались саме навчанням. Тому тоді, якщо ти хотів бути барбером, десь це побачив в інтернеті, – це класно і круто, ти мав вчитися сам. Зараз вже можна поїхати на будь-які курси закордонних топових майстрів, є дуже багато міжнародних фестивалів, можна навчатись в європейських, американських академіях.«Приходять і священники…»Якщо говорити про саме слово «барбер» – то по суті слово нічого не вирішує. Але от майстерність від звичайного чоловічого перукаря дуже відрізняється. В барбершопах надають більший спектр послуг саме для чоловіків. Час обслуговування клієнта також відрізняється – якщо вам треба швидко, то перукарня вам підійде. Але зараз чоловіки люблять комфорт, щоб навколо них походили, зробили все якісно.В нас багато барбершопів, майстрів не так багато. Якщо обмежувати себе в персоналі (щоб з клієнтами працювали лише чоловіки, як це було в кінці ХІХ- початку ХХ століть в США), то ти обмежуватимеш себе багато в чому. І я думаю, що робота жінок в барбершопі – це нормально, бо чоловікам подобається, коли їх обслуговують жінки, їм приємна їх компанія, і при цьому щоб потім дружина вдома не сварилась.В кожного барбера є своє коло клієнтів, які приходять саме до нього. До мене – в більшості чоловіки віком 25-35 років. Можна прослідкувати тенденцію. У нас є майстер, до якого ходять клієнти віком 18-30 років. Але загалом клієнтів багато і різних – від студентів І курсу і чоловіків за 60. Приходять і священники. Їх не дуже багато, але вони є. Зазвичай, це представники католицької церкви. У них своє ставлення – їм потрібно охайно, гарно оформити бороду.Мода на стиль «лісоруба» у Рівному почала активно розвиватись десь в 2014 році. Тоді стало дуже популярно носити бороди. Бо ще в 2012 році було дуже важко знайти когось з бородою, щоб на них вчитись. І я думаю, що вже скоро ця мода повинна по трохи проходити. Саме на велику бороду. Зараз тенденція на коротку щетину, більш доглянутий офісний стиль, але вже не хіпстерська борода.Усе більше чоловіків ходять в барбершопи. Все менше чоловіки хочуть голитися вдома. І, навіть, якщо це роблять, то у них це не виходить настільки якісно як у барбера. І все одно повертаються та просять все виправити.«Колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці…»Від самого початку себе налаштувала, що рак – це не кінець, це тимчасовий етап. Звичайно, десь, мабуть, була думка на секунду – продати це все, тому що треба гроші і немає часу усім займатись. Але коли ти адекватно сприймаєш і готуєшся пройти цей етап швидко, з максимальною користю для себе, то розумієш, що потім тобі доведеться повертатись у реальне життя, працювати, щось робити. І це важко, коли тобі немає куди повернутись. Я спілкуюсь з багатьма людьми, які в такій самій ситуації і свого часу відмовились від роботи, бо вони працювали десь, наприклад, у державній установі, то їм немає вже можливості повернутись туди і люди не знають чим себе зайняти. І це заганяє в ще більшу депресію, ніж було до цього.Колектив підтримує, як і підтримував. Багато хто з клієнтів відгукнулись, які змогли розголосити мою історію і допомогли зібрати гроші. Персонал, колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці, але все працює, все добре. На даний момент я ще проходжу хіміотерапію, зараз її екватор. Гроші не збираємо. Спочатку я не розуміла, що мене чекало. Зараз намагаюсь сама працювати, запускати нові проекти, самій трохи вкладатись.Змінилось багато. Просто розуміння того, що все швидко може закінчитись, дає тобі багато мотивації якось по-іншому оцінювати кожен день і по-іншому його проживати.Більше акцентуюсь на своєму моральному, душевному стані, внутрішньому комфорті. Робити те, що хочеться. Хочеться спати – лягай спати. Хочеться прогулятись – погуляй. Хочеться на роботу – сиди там дві доби. Стараюсь максимально бути задоволеною тим, як проводжу свій час. Роботу в барбершопі продовжуватиму, але в спокійнішому ритмі, ніж раніше. Не з ранку і до ночі без вихідних. Зараз більшість моїх клієнтів перейшли до інших майстрів, кілька все ж залишила і приходжу до них, бо це найпозитивніші емоції, які мене надихають.Не можу тепер проходити повз схожі ситуації, історії. Є декілька варіантів, ідей, щоб організувати підтримку молодих онкохворих у Рівному. Бо у нас немає такого проекту, є в Києві та Одесі. У нас є проекти, спрямовані на підтримку лиш онкохворих дітей. Тому хочу спрямувати свої сили в це русло. Надавати моральну підтримку, бо я розумію, що багато людей не можуть сприймати рак, так як я це сприйняла і не так вони проживають цей період. Тому мені здається, що якщо в мене є можливість когось підтримати і надихнути, то я маю це зробити.«Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости…»Найбільше надихають люди – колектив, клієнти, конкуренти. У нас все крутиться навколо людей і взаємовідносин. Наприклад, якщо люди не хочуть працювати, або клієнти не вдячні за твою роботу, то і натхнення ніякого немає. А коли ти бачиш, що твоя робота дарує радість, і колеги твої підхоплюють твою ініціативу – це надихає.Над атмосферою працює кожен, тому що клієнта спочатку зустрічає адміністратор. Вона має посміхнутись, запропонувати чай, каву чи віскі. Далі клієнт переходить до барбера, який має правильно відчути комфорт людини – дехто любить поговорити, дехто помовчати, комусь потрібен масаж голови, а хтось навпаки цього не любить, комусь важливо, щоб його за 20 хв постригли, а хтось любить 1,5 години посидіти. Тут важливо, щоб сам майстер зловив цю хвилю і тоді це все працює, і клієнт залишається задоволеним.Конкуренція на даний момент у Рівному є, але ми, в принципі, всі дружимо між собою, всі розвиваємось. Думаю, що клієнтів вистачить на всіх, головне – працювати над собою, своїм розвитком і менше думати над тим, що ти з кимось конкуруєш. Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости.Інтерв’ю взяте у рамках «Думай руками» – проєкту ГО Платформа взаємодій «Простір» при партнерстві з UA: РІВНЕ – Суспільне мовлення. Це 10 історій локальних брендів, де одного разу мрія стала реальністю, де людина вийшла за рамки звичного аби створити дещо надзвичайне. У кожного свій шлях, він неповторний, сповнений пригод, втоми, ідей та пошуків. А яким буде твій?Думай руками та реєструйся на Форум креативних індустрій (21 вересня)!
Після закінчення школи вирішила, що хочу навчитись перукарському мистецтву саме для того, щоб доглядати за собою і усе в цьому розуміти. Але в процесі навчання помітила, що жіноча сторона професії мені менше подобається, ніж чоловіча – з ними мені легше працювати і стрижки більше подобаються, до цього душа лежить. У результаті я отримала освіту «Візажиста, перукаря-універсала», але з жінками, по суті, я й ніколи не працювала.Усе почалось давно – мені не сподобались умови праці в салонах, які були у місті. Тоді не було жодного барбершопу, а я хотіла працювати в чоловічому залі. Згодом я зрозуміла, що не зможу працювати на когось і мені треба якось самій викручуватись. Почалось все з маленького звичайного офісу, без води, крісла – був садовий стілець і дзеркало, яке стояло на підлозі, машинка за 300 гривень…. про щось таке я мріяла десь з 18 років. Хотілось свій заклад і саме барбершоп. З дитинства моє коло спілкування – хлопці. У мене є старший брат. І тому я, навіть, не думала про те, щоб відкрити щось інше. Спочатку я постригла одного хлопця, бо мені дуже не подобалась його стрижка. Запропонувала йому сама: «давай я зроблю тобі гарну зачіску?». Буквально за два дні до мене звернулось п’ятеро його друзів. А потім ще і ще. І так за місяць в мене було вже 50 людей. Треба було вибиратись з дому, бо скрізь було волосся. Тоді я виставляла свої роботи в мережу «Вконтакті» і люди почали приходити, дружини приводили своїх чоловіків, яким за 50. Мені стало не зручно, що приходять солідні люди, а ти їх садиш на садовий стілець. Настав момент сміливого кроку.Найважче було в плані – а якщо воно нікому не треба? Але підтримали клієнти, близькі люди. Мама спочатку дуже переживала. Але вона в мене вірить і сказала – «я знаю, що ти все одно зробиш по-своєму». Тому якось побажала удачі. А зараз дуже пишається.З цим закладом все було дуже швидко. Якось неочікувано я залишила своє попереднє місце роботи і просиділа два тижні вдома з питанням – що далі? Піти-то я наважилась, а от куди, не знала. Коли мене всі підтримали, то буквально за два дні знайшлось пусте приміщення. За один вечір придумалась назва і весь дизайн, якими мають бути меблі, де і що має стояти. Робили ремонт своїми силами з братом, хлопцем і друзями. І так за місяць ми зробили «Revolt».В нас були клієнти, що чекали, коли ми відкриємось. Такого, щоб ми відкрились і в нас пусто – не було. Наші клієнти прийшли одразу. А тоді почали приходити й інші люди, що проживають у цьому районі, і ті, хто знайшов нас в Instagram.«Коли ти чогось хочеш, то гроші завжди знайдуться…»У більшості проблема – нема грошей або страшно. Я для себе відкрила якусь таку штуку, що коли ти чогось хочеш, то гроші завжди знайдуться. Навіть, якщо ти витрачаєш усе до останнього, то вони тобі повертаються. Тому гроші – це не аргумент, щоб не робити, щоб не діяти. Хто, як не ми? Коли, як не зараз? Поки ми молоді, треба робити.Зараз вже є окремі школи, які вчать суто барберів. Зрозуміло, що це почалось не зараз, а було давно. І завжди були барбери, які займалися тільки чоловічими стрижками і голінням. Але у 2012-му це не було настільки популярно, не було стільки барбершопів, і, відповідно, не було стільки майстрів, які б займались саме навчанням. Тому тоді, якщо ти хотів бути барбером, десь це побачив в інтернеті, – це класно і круто, ти мав вчитися сам. Зараз вже можна поїхати на будь-які курси закордонних топових майстрів, є дуже багато міжнародних фестивалів, можна навчатись в європейських, американських академіях.«Приходять і священники…»Якщо говорити про саме слово «барбер» – то по суті слово нічого не вирішує. Але от майстерність від звичайного чоловічого перукаря дуже відрізняється. В барбершопах надають більший спектр послуг саме для чоловіків. Час обслуговування клієнта також відрізняється – якщо вам треба швидко, то перукарня вам підійде. Але зараз чоловіки люблять комфорт, щоб навколо них походили, зробили все якісно.В нас багато барбершопів, майстрів не так багато. Якщо обмежувати себе в персоналі (щоб з клієнтами працювали лише чоловіки, як це було в кінці ХІХ- початку ХХ століть в США), то ти обмежуватимеш себе багато в чому. І я думаю, що робота жінок в барбершопі – це нормально, бо чоловікам подобається, коли їх обслуговують жінки, їм приємна їх компанія, і при цьому щоб потім дружина вдома не сварилась.В кожного барбера є своє коло клієнтів, які приходять саме до нього. До мене – в більшості чоловіки віком 25-35 років. Можна прослідкувати тенденцію. У нас є майстер, до якого ходять клієнти віком 18-30 років. Але загалом клієнтів багато і різних – від студентів І курсу і чоловіків за 60. Приходять і священники. Їх не дуже багато, але вони є. Зазвичай, це представники католицької церкви. У них своє ставлення – їм потрібно охайно, гарно оформити бороду.Мода на стиль «лісоруба» у Рівному почала активно розвиватись десь в 2014 році. Тоді стало дуже популярно носити бороди. Бо ще в 2012 році було дуже важко знайти когось з бородою, щоб на них вчитись. І я думаю, що вже скоро ця мода повинна по трохи проходити. Саме на велику бороду. Зараз тенденція на коротку щетину, більш доглянутий офісний стиль, але вже не хіпстерська борода.Усе більше чоловіків ходять в барбершопи. Все менше чоловіки хочуть голитися вдома. І, навіть, якщо це роблять, то у них це не виходить настільки якісно як у барбера. І все одно повертаються та просять все виправити.«Колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці…»Від самого початку себе налаштувала, що рак – це не кінець, це тимчасовий етап. Звичайно, десь, мабуть, була думка на секунду – продати це все, тому що треба гроші і немає часу усім займатись. Але коли ти адекватно сприймаєш і готуєшся пройти цей етап швидко, з максимальною користю для себе, то розумієш, що потім тобі доведеться повертатись у реальне життя, працювати, щось робити. І це важко, коли тобі немає куди повернутись. Я спілкуюсь з багатьма людьми, які в такій самій ситуації і свого часу відмовились від роботи, бо вони працювали десь, наприклад, у державній установі, то їм немає вже можливості повернутись туди і люди не знають чим себе зайняти. І це заганяє в ще більшу депресію, ніж було до цього.Колектив підтримує, як і підтримував. Багато хто з клієнтів відгукнулись, які змогли розголосити мою історію і допомогли зібрати гроші. Персонал, колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці, але все працює, все добре. На даний момент я ще проходжу хіміотерапію, зараз її екватор. Гроші не збираємо. Спочатку я не розуміла, що мене чекало. Зараз намагаюсь сама працювати, запускати нові проекти, самій трохи вкладатись.Змінилось багато. Просто розуміння того, що все швидко може закінчитись, дає тобі багато мотивації якось по-іншому оцінювати кожен день і по-іншому його проживати.Більше акцентуюсь на своєму моральному, душевному стані, внутрішньому комфорті. Робити те, що хочеться. Хочеться спати – лягай спати. Хочеться прогулятись – погуляй. Хочеться на роботу – сиди там дві доби. Стараюсь максимально бути задоволеною тим, як проводжу свій час. Роботу в барбершопі продовжуватиму, але в спокійнішому ритмі, ніж раніше. Не з ранку і до ночі без вихідних. Зараз більшість моїх клієнтів перейшли до інших майстрів, кілька все ж залишила і приходжу до них, бо це найпозитивніші емоції, які мене надихають.Не можу тепер проходити повз схожі ситуації, історії. Є декілька варіантів, ідей, щоб організувати підтримку молодих онкохворих у Рівному. Бо у нас немає такого проекту, є в Києві та Одесі. У нас є проекти, спрямовані на підтримку лиш онкохворих дітей. Тому хочу спрямувати свої сили в це русло. Надавати моральну підтримку, бо я розумію, що багато людей не можуть сприймати рак, так як я це сприйняла і не так вони проживають цей період. Тому мені здається, що якщо в мене є можливість когось підтримати і надихнути, то я маю це зробити.«Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости…»Найбільше надихають люди – колектив, клієнти, конкуренти. У нас все крутиться навколо людей і взаємовідносин. Наприклад, якщо люди не хочуть працювати, або клієнти не вдячні за твою роботу, то і натхнення ніякого немає. А коли ти бачиш, що твоя робота дарує радість, і колеги твої підхоплюють твою ініціативу – це надихає.Над атмосферою працює кожен, тому що клієнта спочатку зустрічає адміністратор. Вона має посміхнутись, запропонувати чай, каву чи віскі. Далі клієнт переходить до барбера, який має правильно відчути комфорт людини – дехто любить поговорити, дехто помовчати, комусь потрібен масаж голови, а хтось навпаки цього не любить, комусь важливо, щоб його за 20 хв постригли, а хтось любить 1,5 години посидіти. Тут важливо, щоб сам майстер зловив цю хвилю і тоді це все працює, і клієнт залишається задоволеним.Конкуренція на даний момент у Рівному є, але ми, в принципі, всі дружимо між собою, всі розвиваємось. Думаю, що клієнтів вистачить на всіх, головне – працювати над собою, своїм розвитком і менше думати над тим, що ти з кимось конкуруєш. Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости.Інтерв’ю взяте у рамках «Думай руками» – проєкту ГО Платформа взаємодій «Простір» при партнерстві з UA: РІВНЕ – Суспільне мовлення. Це 10 історій локальних брендів, де одного разу мрія стала реальністю, де людина вийшла за рамки звичного аби створити дещо надзвичайне. У кожного свій шлях, він неповторний, сповнений пригод, втоми, ідей та пошуків. А яким буде твій?Думай руками та реєструйся на Форум креативних індустрій (21 вересня)!
Найважче було в плані – а якщо воно нікому не треба? Але підтримали клієнти, близькі люди. Мама спочатку дуже переживала. Але вона в мене вірить і сказала – «я знаю, що ти все одно зробиш по-своєму». Тому якось побажала удачі. А зараз дуже пишається.З цим закладом все було дуже швидко. Якось неочікувано я залишила своє попереднє місце роботи і просиділа два тижні вдома з питанням – що далі? Піти-то я наважилась, а от куди, не знала. Коли мене всі підтримали, то буквально за два дні знайшлось пусте приміщення. За один вечір придумалась назва і весь дизайн, якими мають бути меблі, де і що має стояти. Робили ремонт своїми силами з братом, хлопцем і друзями. І так за місяць ми зробили «Revolt».В нас були клієнти, що чекали, коли ми відкриємось. Такого, щоб ми відкрились і в нас пусто – не було. Наші клієнти прийшли одразу. А тоді почали приходити й інші люди, що проживають у цьому районі, і ті, хто знайшов нас в Instagram.«Коли ти чогось хочеш, то гроші завжди знайдуться…»У більшості проблема – нема грошей або страшно. Я для себе відкрила якусь таку штуку, що коли ти чогось хочеш, то гроші завжди знайдуться. Навіть, якщо ти витрачаєш усе до останнього, то вони тобі повертаються. Тому гроші – це не аргумент, щоб не робити, щоб не діяти. Хто, як не ми? Коли, як не зараз? Поки ми молоді, треба робити.Зараз вже є окремі школи, які вчать суто барберів. Зрозуміло, що це почалось не зараз, а було давно. І завжди були барбери, які займалися тільки чоловічими стрижками і голінням. Але у 2012-му це не було настільки популярно, не було стільки барбершопів, і, відповідно, не було стільки майстрів, які б займались саме навчанням. Тому тоді, якщо ти хотів бути барбером, десь це побачив в інтернеті, – це класно і круто, ти мав вчитися сам. Зараз вже можна поїхати на будь-які курси закордонних топових майстрів, є дуже багато міжнародних фестивалів, можна навчатись в європейських, американських академіях.«Приходять і священники…»Якщо говорити про саме слово «барбер» – то по суті слово нічого не вирішує. Але от майстерність від звичайного чоловічого перукаря дуже відрізняється. В барбершопах надають більший спектр послуг саме для чоловіків. Час обслуговування клієнта також відрізняється – якщо вам треба швидко, то перукарня вам підійде. Але зараз чоловіки люблять комфорт, щоб навколо них походили, зробили все якісно.В нас багато барбершопів, майстрів не так багато. Якщо обмежувати себе в персоналі (щоб з клієнтами працювали лише чоловіки, як це було в кінці ХІХ- початку ХХ століть в США), то ти обмежуватимеш себе багато в чому. І я думаю, що робота жінок в барбершопі – це нормально, бо чоловікам подобається, коли їх обслуговують жінки, їм приємна їх компанія, і при цьому щоб потім дружина вдома не сварилась.В кожного барбера є своє коло клієнтів, які приходять саме до нього. До мене – в більшості чоловіки віком 25-35 років. Можна прослідкувати тенденцію. У нас є майстер, до якого ходять клієнти віком 18-30 років. Але загалом клієнтів багато і різних – від студентів І курсу і чоловіків за 60. Приходять і священники. Їх не дуже багато, але вони є. Зазвичай, це представники католицької церкви. У них своє ставлення – їм потрібно охайно, гарно оформити бороду.Мода на стиль «лісоруба» у Рівному почала активно розвиватись десь в 2014 році. Тоді стало дуже популярно носити бороди. Бо ще в 2012 році було дуже важко знайти когось з бородою, щоб на них вчитись. І я думаю, що вже скоро ця мода повинна по трохи проходити. Саме на велику бороду. Зараз тенденція на коротку щетину, більш доглянутий офісний стиль, але вже не хіпстерська борода.Усе більше чоловіків ходять в барбершопи. Все менше чоловіки хочуть голитися вдома. І, навіть, якщо це роблять, то у них це не виходить настільки якісно як у барбера. І все одно повертаються та просять все виправити.«Колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці…»Від самого початку себе налаштувала, що рак – це не кінець, це тимчасовий етап. Звичайно, десь, мабуть, була думка на секунду – продати це все, тому що треба гроші і немає часу усім займатись. Але коли ти адекватно сприймаєш і готуєшся пройти цей етап швидко, з максимальною користю для себе, то розумієш, що потім тобі доведеться повертатись у реальне життя, працювати, щось робити. І це важко, коли тобі немає куди повернутись. Я спілкуюсь з багатьма людьми, які в такій самій ситуації і свого часу відмовились від роботи, бо вони працювали десь, наприклад, у державній установі, то їм немає вже можливості повернутись туди і люди не знають чим себе зайняти. І це заганяє в ще більшу депресію, ніж було до цього.Колектив підтримує, як і підтримував. Багато хто з клієнтів відгукнулись, які змогли розголосити мою історію і допомогли зібрати гроші. Персонал, колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці, але все працює, все добре. На даний момент я ще проходжу хіміотерапію, зараз її екватор. Гроші не збираємо. Спочатку я не розуміла, що мене чекало. Зараз намагаюсь сама працювати, запускати нові проекти, самій трохи вкладатись.Змінилось багато. Просто розуміння того, що все швидко може закінчитись, дає тобі багато мотивації якось по-іншому оцінювати кожен день і по-іншому його проживати.Більше акцентуюсь на своєму моральному, душевному стані, внутрішньому комфорті. Робити те, що хочеться. Хочеться спати – лягай спати. Хочеться прогулятись – погуляй. Хочеться на роботу – сиди там дві доби. Стараюсь максимально бути задоволеною тим, як проводжу свій час. Роботу в барбершопі продовжуватиму, але в спокійнішому ритмі, ніж раніше. Не з ранку і до ночі без вихідних. Зараз більшість моїх клієнтів перейшли до інших майстрів, кілька все ж залишила і приходжу до них, бо це найпозитивніші емоції, які мене надихають.Не можу тепер проходити повз схожі ситуації, історії. Є декілька варіантів, ідей, щоб організувати підтримку молодих онкохворих у Рівному. Бо у нас немає такого проекту, є в Києві та Одесі. У нас є проекти, спрямовані на підтримку лиш онкохворих дітей. Тому хочу спрямувати свої сили в це русло. Надавати моральну підтримку, бо я розумію, що багато людей не можуть сприймати рак, так як я це сприйняла і не так вони проживають цей період. Тому мені здається, що якщо в мене є можливість когось підтримати і надихнути, то я маю це зробити.«Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости…»Найбільше надихають люди – колектив, клієнти, конкуренти. У нас все крутиться навколо людей і взаємовідносин. Наприклад, якщо люди не хочуть працювати, або клієнти не вдячні за твою роботу, то і натхнення ніякого немає. А коли ти бачиш, що твоя робота дарує радість, і колеги твої підхоплюють твою ініціативу – це надихає.Над атмосферою працює кожен, тому що клієнта спочатку зустрічає адміністратор. Вона має посміхнутись, запропонувати чай, каву чи віскі. Далі клієнт переходить до барбера, який має правильно відчути комфорт людини – дехто любить поговорити, дехто помовчати, комусь потрібен масаж голови, а хтось навпаки цього не любить, комусь важливо, щоб його за 20 хв постригли, а хтось любить 1,5 години посидіти. Тут важливо, щоб сам майстер зловив цю хвилю і тоді це все працює, і клієнт залишається задоволеним.Конкуренція на даний момент у Рівному є, але ми, в принципі, всі дружимо між собою, всі розвиваємось. Думаю, що клієнтів вистачить на всіх, головне – працювати над собою, своїм розвитком і менше думати над тим, що ти з кимось конкуруєш. Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости.Інтерв’ю взяте у рамках «Думай руками» – проєкту ГО Платформа взаємодій «Простір» при партнерстві з UA: РІВНЕ – Суспільне мовлення. Це 10 історій локальних брендів, де одного разу мрія стала реальністю, де людина вийшла за рамки звичного аби створити дещо надзвичайне. У кожного свій шлях, він неповторний, сповнений пригод, втоми, ідей та пошуків. А яким буде твій?Думай руками та реєструйся на Форум креативних індустрій (21 вересня)!
В нас були клієнти, що чекали, коли ми відкриємось. Такого, щоб ми відкрились і в нас пусто – не було. Наші клієнти прийшли одразу. А тоді почали приходити й інші люди, що проживають у цьому районі, і ті, хто знайшов нас в Instagram.«Коли ти чогось хочеш, то гроші завжди знайдуться…»У більшості проблема – нема грошей або страшно. Я для себе відкрила якусь таку штуку, що коли ти чогось хочеш, то гроші завжди знайдуться. Навіть, якщо ти витрачаєш усе до останнього, то вони тобі повертаються. Тому гроші – це не аргумент, щоб не робити, щоб не діяти. Хто, як не ми? Коли, як не зараз? Поки ми молоді, треба робити.Зараз вже є окремі школи, які вчать суто барберів. Зрозуміло, що це почалось не зараз, а було давно. І завжди були барбери, які займалися тільки чоловічими стрижками і голінням. Але у 2012-му це не було настільки популярно, не було стільки барбершопів, і, відповідно, не було стільки майстрів, які б займались саме навчанням. Тому тоді, якщо ти хотів бути барбером, десь це побачив в інтернеті, – це класно і круто, ти мав вчитися сам. Зараз вже можна поїхати на будь-які курси закордонних топових майстрів, є дуже багато міжнародних фестивалів, можна навчатись в європейських, американських академіях.«Приходять і священники…»Якщо говорити про саме слово «барбер» – то по суті слово нічого не вирішує. Але от майстерність від звичайного чоловічого перукаря дуже відрізняється. В барбершопах надають більший спектр послуг саме для чоловіків. Час обслуговування клієнта також відрізняється – якщо вам треба швидко, то перукарня вам підійде. Але зараз чоловіки люблять комфорт, щоб навколо них походили, зробили все якісно.В нас багато барбершопів, майстрів не так багато. Якщо обмежувати себе в персоналі (щоб з клієнтами працювали лише чоловіки, як це було в кінці ХІХ- початку ХХ століть в США), то ти обмежуватимеш себе багато в чому. І я думаю, що робота жінок в барбершопі – це нормально, бо чоловікам подобається, коли їх обслуговують жінки, їм приємна їх компанія, і при цьому щоб потім дружина вдома не сварилась.В кожного барбера є своє коло клієнтів, які приходять саме до нього. До мене – в більшості чоловіки віком 25-35 років. Можна прослідкувати тенденцію. У нас є майстер, до якого ходять клієнти віком 18-30 років. Але загалом клієнтів багато і різних – від студентів І курсу і чоловіків за 60. Приходять і священники. Їх не дуже багато, але вони є. Зазвичай, це представники католицької церкви. У них своє ставлення – їм потрібно охайно, гарно оформити бороду.Мода на стиль «лісоруба» у Рівному почала активно розвиватись десь в 2014 році. Тоді стало дуже популярно носити бороди. Бо ще в 2012 році було дуже важко знайти когось з бородою, щоб на них вчитись. І я думаю, що вже скоро ця мода повинна по трохи проходити. Саме на велику бороду. Зараз тенденція на коротку щетину, більш доглянутий офісний стиль, але вже не хіпстерська борода.Усе більше чоловіків ходять в барбершопи. Все менше чоловіки хочуть голитися вдома. І, навіть, якщо це роблять, то у них це не виходить настільки якісно як у барбера. І все одно повертаються та просять все виправити.«Колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці…»Від самого початку себе налаштувала, що рак – це не кінець, це тимчасовий етап. Звичайно, десь, мабуть, була думка на секунду – продати це все, тому що треба гроші і немає часу усім займатись. Але коли ти адекватно сприймаєш і готуєшся пройти цей етап швидко, з максимальною користю для себе, то розумієш, що потім тобі доведеться повертатись у реальне життя, працювати, щось робити. І це важко, коли тобі немає куди повернутись. Я спілкуюсь з багатьма людьми, які в такій самій ситуації і свого часу відмовились від роботи, бо вони працювали десь, наприклад, у державній установі, то їм немає вже можливості повернутись туди і люди не знають чим себе зайняти. І це заганяє в ще більшу депресію, ніж було до цього.Колектив підтримує, як і підтримував. Багато хто з клієнтів відгукнулись, які змогли розголосити мою історію і допомогли зібрати гроші. Персонал, колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці, але все працює, все добре. На даний момент я ще проходжу хіміотерапію, зараз її екватор. Гроші не збираємо. Спочатку я не розуміла, що мене чекало. Зараз намагаюсь сама працювати, запускати нові проекти, самій трохи вкладатись.Змінилось багато. Просто розуміння того, що все швидко може закінчитись, дає тобі багато мотивації якось по-іншому оцінювати кожен день і по-іншому його проживати.Більше акцентуюсь на своєму моральному, душевному стані, внутрішньому комфорті. Робити те, що хочеться. Хочеться спати – лягай спати. Хочеться прогулятись – погуляй. Хочеться на роботу – сиди там дві доби. Стараюсь максимально бути задоволеною тим, як проводжу свій час. Роботу в барбершопі продовжуватиму, але в спокійнішому ритмі, ніж раніше. Не з ранку і до ночі без вихідних. Зараз більшість моїх клієнтів перейшли до інших майстрів, кілька все ж залишила і приходжу до них, бо це найпозитивніші емоції, які мене надихають.Не можу тепер проходити повз схожі ситуації, історії. Є декілька варіантів, ідей, щоб організувати підтримку молодих онкохворих у Рівному. Бо у нас немає такого проекту, є в Києві та Одесі. У нас є проекти, спрямовані на підтримку лиш онкохворих дітей. Тому хочу спрямувати свої сили в це русло. Надавати моральну підтримку, бо я розумію, що багато людей не можуть сприймати рак, так як я це сприйняла і не так вони проживають цей період. Тому мені здається, що якщо в мене є можливість когось підтримати і надихнути, то я маю це зробити.«Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости…»Найбільше надихають люди – колектив, клієнти, конкуренти. У нас все крутиться навколо людей і взаємовідносин. Наприклад, якщо люди не хочуть працювати, або клієнти не вдячні за твою роботу, то і натхнення ніякого немає. А коли ти бачиш, що твоя робота дарує радість, і колеги твої підхоплюють твою ініціативу – це надихає.Над атмосферою працює кожен, тому що клієнта спочатку зустрічає адміністратор. Вона має посміхнутись, запропонувати чай, каву чи віскі. Далі клієнт переходить до барбера, який має правильно відчути комфорт людини – дехто любить поговорити, дехто помовчати, комусь потрібен масаж голови, а хтось навпаки цього не любить, комусь важливо, щоб його за 20 хв постригли, а хтось любить 1,5 години посидіти. Тут важливо, щоб сам майстер зловив цю хвилю і тоді це все працює, і клієнт залишається задоволеним.Конкуренція на даний момент у Рівному є, але ми, в принципі, всі дружимо між собою, всі розвиваємось. Думаю, що клієнтів вистачить на всіх, головне – працювати над собою, своїм розвитком і менше думати над тим, що ти з кимось конкуруєш. Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости.Інтерв’ю взяте у рамках «Думай руками» – проєкту ГО Платформа взаємодій «Простір» при партнерстві з UA: РІВНЕ – Суспільне мовлення. Це 10 історій локальних брендів, де одного разу мрія стала реальністю, де людина вийшла за рамки звичного аби створити дещо надзвичайне. У кожного свій шлях, він неповторний, сповнений пригод, втоми, ідей та пошуків. А яким буде твій?Думай руками та реєструйся на Форум креативних індустрій (21 вересня)!
У більшості проблема – нема грошей або страшно. Я для себе відкрила якусь таку штуку, що коли ти чогось хочеш, то гроші завжди знайдуться. Навіть, якщо ти витрачаєш усе до останнього, то вони тобі повертаються. Тому гроші – це не аргумент, щоб не робити, щоб не діяти. Хто, як не ми? Коли, як не зараз? Поки ми молоді, треба робити.Зараз вже є окремі школи, які вчать суто барберів. Зрозуміло, що це почалось не зараз, а було давно. І завжди були барбери, які займалися тільки чоловічими стрижками і голінням. Але у 2012-му це не було настільки популярно, не було стільки барбершопів, і, відповідно, не було стільки майстрів, які б займались саме навчанням. Тому тоді, якщо ти хотів бути барбером, десь це побачив в інтернеті, – це класно і круто, ти мав вчитися сам. Зараз вже можна поїхати на будь-які курси закордонних топових майстрів, є дуже багато міжнародних фестивалів, можна навчатись в європейських, американських академіях.«Приходять і священники…»Якщо говорити про саме слово «барбер» – то по суті слово нічого не вирішує. Але от майстерність від звичайного чоловічого перукаря дуже відрізняється. В барбершопах надають більший спектр послуг саме для чоловіків. Час обслуговування клієнта також відрізняється – якщо вам треба швидко, то перукарня вам підійде. Але зараз чоловіки люблять комфорт, щоб навколо них походили, зробили все якісно.В нас багато барбершопів, майстрів не так багато. Якщо обмежувати себе в персоналі (щоб з клієнтами працювали лише чоловіки, як це було в кінці ХІХ- початку ХХ століть в США), то ти обмежуватимеш себе багато в чому. І я думаю, що робота жінок в барбершопі – це нормально, бо чоловікам подобається, коли їх обслуговують жінки, їм приємна їх компанія, і при цьому щоб потім дружина вдома не сварилась.В кожного барбера є своє коло клієнтів, які приходять саме до нього. До мене – в більшості чоловіки віком 25-35 років. Можна прослідкувати тенденцію. У нас є майстер, до якого ходять клієнти віком 18-30 років. Але загалом клієнтів багато і різних – від студентів І курсу і чоловіків за 60. Приходять і священники. Їх не дуже багато, але вони є. Зазвичай, це представники католицької церкви. У них своє ставлення – їм потрібно охайно, гарно оформити бороду.Мода на стиль «лісоруба» у Рівному почала активно розвиватись десь в 2014 році. Тоді стало дуже популярно носити бороди. Бо ще в 2012 році було дуже важко знайти когось з бородою, щоб на них вчитись. І я думаю, що вже скоро ця мода повинна по трохи проходити. Саме на велику бороду. Зараз тенденція на коротку щетину, більш доглянутий офісний стиль, але вже не хіпстерська борода.Усе більше чоловіків ходять в барбершопи. Все менше чоловіки хочуть голитися вдома. І, навіть, якщо це роблять, то у них це не виходить настільки якісно як у барбера. І все одно повертаються та просять все виправити.«Колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці…»Від самого початку себе налаштувала, що рак – це не кінець, це тимчасовий етап. Звичайно, десь, мабуть, була думка на секунду – продати це все, тому що треба гроші і немає часу усім займатись. Але коли ти адекватно сприймаєш і готуєшся пройти цей етап швидко, з максимальною користю для себе, то розумієш, що потім тобі доведеться повертатись у реальне життя, працювати, щось робити. І це важко, коли тобі немає куди повернутись. Я спілкуюсь з багатьма людьми, які в такій самій ситуації і свого часу відмовились від роботи, бо вони працювали десь, наприклад, у державній установі, то їм немає вже можливості повернутись туди і люди не знають чим себе зайняти. І це заганяє в ще більшу депресію, ніж було до цього.Колектив підтримує, як і підтримував. Багато хто з клієнтів відгукнулись, які змогли розголосити мою історію і допомогли зібрати гроші. Персонал, колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці, але все працює, все добре. На даний момент я ще проходжу хіміотерапію, зараз її екватор. Гроші не збираємо. Спочатку я не розуміла, що мене чекало. Зараз намагаюсь сама працювати, запускати нові проекти, самій трохи вкладатись.Змінилось багато. Просто розуміння того, що все швидко може закінчитись, дає тобі багато мотивації якось по-іншому оцінювати кожен день і по-іншому його проживати.Більше акцентуюсь на своєму моральному, душевному стані, внутрішньому комфорті. Робити те, що хочеться. Хочеться спати – лягай спати. Хочеться прогулятись – погуляй. Хочеться на роботу – сиди там дві доби. Стараюсь максимально бути задоволеною тим, як проводжу свій час. Роботу в барбершопі продовжуватиму, але в спокійнішому ритмі, ніж раніше. Не з ранку і до ночі без вихідних. Зараз більшість моїх клієнтів перейшли до інших майстрів, кілька все ж залишила і приходжу до них, бо це найпозитивніші емоції, які мене надихають.Не можу тепер проходити повз схожі ситуації, історії. Є декілька варіантів, ідей, щоб організувати підтримку молодих онкохворих у Рівному. Бо у нас немає такого проекту, є в Києві та Одесі. У нас є проекти, спрямовані на підтримку лиш онкохворих дітей. Тому хочу спрямувати свої сили в це русло. Надавати моральну підтримку, бо я розумію, що багато людей не можуть сприймати рак, так як я це сприйняла і не так вони проживають цей період. Тому мені здається, що якщо в мене є можливість когось підтримати і надихнути, то я маю це зробити.«Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости…»Найбільше надихають люди – колектив, клієнти, конкуренти. У нас все крутиться навколо людей і взаємовідносин. Наприклад, якщо люди не хочуть працювати, або клієнти не вдячні за твою роботу, то і натхнення ніякого немає. А коли ти бачиш, що твоя робота дарує радість, і колеги твої підхоплюють твою ініціативу – це надихає.Над атмосферою працює кожен, тому що клієнта спочатку зустрічає адміністратор. Вона має посміхнутись, запропонувати чай, каву чи віскі. Далі клієнт переходить до барбера, який має правильно відчути комфорт людини – дехто любить поговорити, дехто помовчати, комусь потрібен масаж голови, а хтось навпаки цього не любить, комусь важливо, щоб його за 20 хв постригли, а хтось любить 1,5 години посидіти. Тут важливо, щоб сам майстер зловив цю хвилю і тоді це все працює, і клієнт залишається задоволеним.Конкуренція на даний момент у Рівному є, але ми, в принципі, всі дружимо між собою, всі розвиваємось. Думаю, що клієнтів вистачить на всіх, головне – працювати над собою, своїм розвитком і менше думати над тим, що ти з кимось конкуруєш. Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости.Інтерв’ю взяте у рамках «Думай руками» – проєкту ГО Платформа взаємодій «Простір» при партнерстві з UA: РІВНЕ – Суспільне мовлення. Це 10 історій локальних брендів, де одного разу мрія стала реальністю, де людина вийшла за рамки звичного аби створити дещо надзвичайне. У кожного свій шлях, він неповторний, сповнений пригод, втоми, ідей та пошуків. А яким буде твій?Думай руками та реєструйся на Форум креативних індустрій (21 вересня)!
«Приходять і священники…»Якщо говорити про саме слово «барбер» – то по суті слово нічого не вирішує. Але от майстерність від звичайного чоловічого перукаря дуже відрізняється. В барбершопах надають більший спектр послуг саме для чоловіків. Час обслуговування клієнта також відрізняється – якщо вам треба швидко, то перукарня вам підійде. Але зараз чоловіки люблять комфорт, щоб навколо них походили, зробили все якісно.В нас багато барбершопів, майстрів не так багато. Якщо обмежувати себе в персоналі (щоб з клієнтами працювали лише чоловіки, як це було в кінці ХІХ- початку ХХ століть в США), то ти обмежуватимеш себе багато в чому. І я думаю, що робота жінок в барбершопі – це нормально, бо чоловікам подобається, коли їх обслуговують жінки, їм приємна їх компанія, і при цьому щоб потім дружина вдома не сварилась.В кожного барбера є своє коло клієнтів, які приходять саме до нього. До мене – в більшості чоловіки віком 25-35 років. Можна прослідкувати тенденцію. У нас є майстер, до якого ходять клієнти віком 18-30 років. Але загалом клієнтів багато і різних – від студентів І курсу і чоловіків за 60. Приходять і священники. Їх не дуже багато, але вони є. Зазвичай, це представники католицької церкви. У них своє ставлення – їм потрібно охайно, гарно оформити бороду.Мода на стиль «лісоруба» у Рівному почала активно розвиватись десь в 2014 році. Тоді стало дуже популярно носити бороди. Бо ще в 2012 році було дуже важко знайти когось з бородою, щоб на них вчитись. І я думаю, що вже скоро ця мода повинна по трохи проходити. Саме на велику бороду. Зараз тенденція на коротку щетину, більш доглянутий офісний стиль, але вже не хіпстерська борода.Усе більше чоловіків ходять в барбершопи. Все менше чоловіки хочуть голитися вдома. І, навіть, якщо це роблять, то у них це не виходить настільки якісно як у барбера. І все одно повертаються та просять все виправити.«Колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці…»Від самого початку себе налаштувала, що рак – це не кінець, це тимчасовий етап. Звичайно, десь, мабуть, була думка на секунду – продати це все, тому що треба гроші і немає часу усім займатись. Але коли ти адекватно сприймаєш і готуєшся пройти цей етап швидко, з максимальною користю для себе, то розумієш, що потім тобі доведеться повертатись у реальне життя, працювати, щось робити. І це важко, коли тобі немає куди повернутись. Я спілкуюсь з багатьма людьми, які в такій самій ситуації і свого часу відмовились від роботи, бо вони працювали десь, наприклад, у державній установі, то їм немає вже можливості повернутись туди і люди не знають чим себе зайняти. І це заганяє в ще більшу депресію, ніж було до цього.Колектив підтримує, як і підтримував. Багато хто з клієнтів відгукнулись, які змогли розголосити мою історію і допомогли зібрати гроші. Персонал, колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці, але все працює, все добре. На даний момент я ще проходжу хіміотерапію, зараз її екватор. Гроші не збираємо. Спочатку я не розуміла, що мене чекало. Зараз намагаюсь сама працювати, запускати нові проекти, самій трохи вкладатись.Змінилось багато. Просто розуміння того, що все швидко може закінчитись, дає тобі багато мотивації якось по-іншому оцінювати кожен день і по-іншому його проживати.Більше акцентуюсь на своєму моральному, душевному стані, внутрішньому комфорті. Робити те, що хочеться. Хочеться спати – лягай спати. Хочеться прогулятись – погуляй. Хочеться на роботу – сиди там дві доби. Стараюсь максимально бути задоволеною тим, як проводжу свій час. Роботу в барбершопі продовжуватиму, але в спокійнішому ритмі, ніж раніше. Не з ранку і до ночі без вихідних. Зараз більшість моїх клієнтів перейшли до інших майстрів, кілька все ж залишила і приходжу до них, бо це найпозитивніші емоції, які мене надихають.Не можу тепер проходити повз схожі ситуації, історії. Є декілька варіантів, ідей, щоб організувати підтримку молодих онкохворих у Рівному. Бо у нас немає такого проекту, є в Києві та Одесі. У нас є проекти, спрямовані на підтримку лиш онкохворих дітей. Тому хочу спрямувати свої сили в це русло. Надавати моральну підтримку, бо я розумію, що багато людей не можуть сприймати рак, так як я це сприйняла і не так вони проживають цей період. Тому мені здається, що якщо в мене є можливість когось підтримати і надихнути, то я маю це зробити.«Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости…»Найбільше надихають люди – колектив, клієнти, конкуренти. У нас все крутиться навколо людей і взаємовідносин. Наприклад, якщо люди не хочуть працювати, або клієнти не вдячні за твою роботу, то і натхнення ніякого немає. А коли ти бачиш, що твоя робота дарує радість, і колеги твої підхоплюють твою ініціативу – це надихає.Над атмосферою працює кожен, тому що клієнта спочатку зустрічає адміністратор. Вона має посміхнутись, запропонувати чай, каву чи віскі. Далі клієнт переходить до барбера, який має правильно відчути комфорт людини – дехто любить поговорити, дехто помовчати, комусь потрібен масаж голови, а хтось навпаки цього не любить, комусь важливо, щоб його за 20 хв постригли, а хтось любить 1,5 години посидіти. Тут важливо, щоб сам майстер зловив цю хвилю і тоді це все працює, і клієнт залишається задоволеним.Конкуренція на даний момент у Рівному є, але ми, в принципі, всі дружимо між собою, всі розвиваємось. Думаю, що клієнтів вистачить на всіх, головне – працювати над собою, своїм розвитком і менше думати над тим, що ти з кимось конкуруєш. Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости.Інтерв’ю взяте у рамках «Думай руками» – проєкту ГО Платформа взаємодій «Простір» при партнерстві з UA: РІВНЕ – Суспільне мовлення. Це 10 історій локальних брендів, де одного разу мрія стала реальністю, де людина вийшла за рамки звичного аби створити дещо надзвичайне. У кожного свій шлях, він неповторний, сповнений пригод, втоми, ідей та пошуків. А яким буде твій?Думай руками та реєструйся на Форум креативних індустрій (21 вересня)!
В нас багато барбершопів, майстрів не так багато. Якщо обмежувати себе в персоналі (щоб з клієнтами працювали лише чоловіки, як це було в кінці ХІХ- початку ХХ століть в США), то ти обмежуватимеш себе багато в чому. І я думаю, що робота жінок в барбершопі – це нормально, бо чоловікам подобається, коли їх обслуговують жінки, їм приємна їх компанія, і при цьому щоб потім дружина вдома не сварилась.В кожного барбера є своє коло клієнтів, які приходять саме до нього. До мене – в більшості чоловіки віком 25-35 років. Можна прослідкувати тенденцію. У нас є майстер, до якого ходять клієнти віком 18-30 років. Але загалом клієнтів багато і різних – від студентів І курсу і чоловіків за 60. Приходять і священники. Їх не дуже багато, але вони є. Зазвичай, це представники католицької церкви. У них своє ставлення – їм потрібно охайно, гарно оформити бороду.Мода на стиль «лісоруба» у Рівному почала активно розвиватись десь в 2014 році. Тоді стало дуже популярно носити бороди. Бо ще в 2012 році було дуже важко знайти когось з бородою, щоб на них вчитись. І я думаю, що вже скоро ця мода повинна по трохи проходити. Саме на велику бороду. Зараз тенденція на коротку щетину, більш доглянутий офісний стиль, але вже не хіпстерська борода.Усе більше чоловіків ходять в барбершопи. Все менше чоловіки хочуть голитися вдома. І, навіть, якщо це роблять, то у них це не виходить настільки якісно як у барбера. І все одно повертаються та просять все виправити.«Колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці…»Від самого початку себе налаштувала, що рак – це не кінець, це тимчасовий етап. Звичайно, десь, мабуть, була думка на секунду – продати це все, тому що треба гроші і немає часу усім займатись. Але коли ти адекватно сприймаєш і готуєшся пройти цей етап швидко, з максимальною користю для себе, то розумієш, що потім тобі доведеться повертатись у реальне життя, працювати, щось робити. І це важко, коли тобі немає куди повернутись. Я спілкуюсь з багатьма людьми, які в такій самій ситуації і свого часу відмовились від роботи, бо вони працювали десь, наприклад, у державній установі, то їм немає вже можливості повернутись туди і люди не знають чим себе зайняти. І це заганяє в ще більшу депресію, ніж було до цього.Колектив підтримує, як і підтримував. Багато хто з клієнтів відгукнулись, які змогли розголосити мою історію і допомогли зібрати гроші. Персонал, колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці, але все працює, все добре. На даний момент я ще проходжу хіміотерапію, зараз її екватор. Гроші не збираємо. Спочатку я не розуміла, що мене чекало. Зараз намагаюсь сама працювати, запускати нові проекти, самій трохи вкладатись.Змінилось багато. Просто розуміння того, що все швидко може закінчитись, дає тобі багато мотивації якось по-іншому оцінювати кожен день і по-іншому його проживати.Більше акцентуюсь на своєму моральному, душевному стані, внутрішньому комфорті. Робити те, що хочеться. Хочеться спати – лягай спати. Хочеться прогулятись – погуляй. Хочеться на роботу – сиди там дві доби. Стараюсь максимально бути задоволеною тим, як проводжу свій час. Роботу в барбершопі продовжуватиму, але в спокійнішому ритмі, ніж раніше. Не з ранку і до ночі без вихідних. Зараз більшість моїх клієнтів перейшли до інших майстрів, кілька все ж залишила і приходжу до них, бо це найпозитивніші емоції, які мене надихають.Не можу тепер проходити повз схожі ситуації, історії. Є декілька варіантів, ідей, щоб організувати підтримку молодих онкохворих у Рівному. Бо у нас немає такого проекту, є в Києві та Одесі. У нас є проекти, спрямовані на підтримку лиш онкохворих дітей. Тому хочу спрямувати свої сили в це русло. Надавати моральну підтримку, бо я розумію, що багато людей не можуть сприймати рак, так як я це сприйняла і не так вони проживають цей період. Тому мені здається, що якщо в мене є можливість когось підтримати і надихнути, то я маю це зробити.«Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости…»Найбільше надихають люди – колектив, клієнти, конкуренти. У нас все крутиться навколо людей і взаємовідносин. Наприклад, якщо люди не хочуть працювати, або клієнти не вдячні за твою роботу, то і натхнення ніякого немає. А коли ти бачиш, що твоя робота дарує радість, і колеги твої підхоплюють твою ініціативу – це надихає.Над атмосферою працює кожен, тому що клієнта спочатку зустрічає адміністратор. Вона має посміхнутись, запропонувати чай, каву чи віскі. Далі клієнт переходить до барбера, який має правильно відчути комфорт людини – дехто любить поговорити, дехто помовчати, комусь потрібен масаж голови, а хтось навпаки цього не любить, комусь важливо, щоб його за 20 хв постригли, а хтось любить 1,5 години посидіти. Тут важливо, щоб сам майстер зловив цю хвилю і тоді це все працює, і клієнт залишається задоволеним.Конкуренція на даний момент у Рівному є, але ми, в принципі, всі дружимо між собою, всі розвиваємось. Думаю, що клієнтів вистачить на всіх, головне – працювати над собою, своїм розвитком і менше думати над тим, що ти з кимось конкуруєш. Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости.Інтерв’ю взяте у рамках «Думай руками» – проєкту ГО Платформа взаємодій «Простір» при партнерстві з UA: РІВНЕ – Суспільне мовлення. Це 10 історій локальних брендів, де одного разу мрія стала реальністю, де людина вийшла за рамки звичного аби створити дещо надзвичайне. У кожного свій шлях, він неповторний, сповнений пригод, втоми, ідей та пошуків. А яким буде твій?Думай руками та реєструйся на Форум креативних індустрій (21 вересня)!
Мода на стиль «лісоруба» у Рівному почала активно розвиватись десь в 2014 році. Тоді стало дуже популярно носити бороди. Бо ще в 2012 році було дуже важко знайти когось з бородою, щоб на них вчитись. І я думаю, що вже скоро ця мода повинна по трохи проходити. Саме на велику бороду. Зараз тенденція на коротку щетину, більш доглянутий офісний стиль, але вже не хіпстерська борода.Усе більше чоловіків ходять в барбершопи. Все менше чоловіки хочуть голитися вдома. І, навіть, якщо це роблять, то у них це не виходить настільки якісно як у барбера. І все одно повертаються та просять все виправити.«Колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці…»Від самого початку себе налаштувала, що рак – це не кінець, це тимчасовий етап. Звичайно, десь, мабуть, була думка на секунду – продати це все, тому що треба гроші і немає часу усім займатись. Але коли ти адекватно сприймаєш і готуєшся пройти цей етап швидко, з максимальною користю для себе, то розумієш, що потім тобі доведеться повертатись у реальне життя, працювати, щось робити. І це важко, коли тобі немає куди повернутись. Я спілкуюсь з багатьма людьми, які в такій самій ситуації і свого часу відмовились від роботи, бо вони працювали десь, наприклад, у державній установі, то їм немає вже можливості повернутись туди і люди не знають чим себе зайняти. І це заганяє в ще більшу депресію, ніж було до цього.Колектив підтримує, як і підтримував. Багато хто з клієнтів відгукнулись, які змогли розголосити мою історію і допомогли зібрати гроші. Персонал, колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці, але все працює, все добре. На даний момент я ще проходжу хіміотерапію, зараз її екватор. Гроші не збираємо. Спочатку я не розуміла, що мене чекало. Зараз намагаюсь сама працювати, запускати нові проекти, самій трохи вкладатись.Змінилось багато. Просто розуміння того, що все швидко може закінчитись, дає тобі багато мотивації якось по-іншому оцінювати кожен день і по-іншому його проживати.Більше акцентуюсь на своєму моральному, душевному стані, внутрішньому комфорті. Робити те, що хочеться. Хочеться спати – лягай спати. Хочеться прогулятись – погуляй. Хочеться на роботу – сиди там дві доби. Стараюсь максимально бути задоволеною тим, як проводжу свій час. Роботу в барбершопі продовжуватиму, але в спокійнішому ритмі, ніж раніше. Не з ранку і до ночі без вихідних. Зараз більшість моїх клієнтів перейшли до інших майстрів, кілька все ж залишила і приходжу до них, бо це найпозитивніші емоції, які мене надихають.Не можу тепер проходити повз схожі ситуації, історії. Є декілька варіантів, ідей, щоб організувати підтримку молодих онкохворих у Рівному. Бо у нас немає такого проекту, є в Києві та Одесі. У нас є проекти, спрямовані на підтримку лиш онкохворих дітей. Тому хочу спрямувати свої сили в це русло. Надавати моральну підтримку, бо я розумію, що багато людей не можуть сприймати рак, так як я це сприйняла і не так вони проживають цей період. Тому мені здається, що якщо в мене є можливість когось підтримати і надихнути, то я маю це зробити.«Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости…»Найбільше надихають люди – колектив, клієнти, конкуренти. У нас все крутиться навколо людей і взаємовідносин. Наприклад, якщо люди не хочуть працювати, або клієнти не вдячні за твою роботу, то і натхнення ніякого немає. А коли ти бачиш, що твоя робота дарує радість, і колеги твої підхоплюють твою ініціативу – це надихає.Над атмосферою працює кожен, тому що клієнта спочатку зустрічає адміністратор. Вона має посміхнутись, запропонувати чай, каву чи віскі. Далі клієнт переходить до барбера, який має правильно відчути комфорт людини – дехто любить поговорити, дехто помовчати, комусь потрібен масаж голови, а хтось навпаки цього не любить, комусь важливо, щоб його за 20 хв постригли, а хтось любить 1,5 години посидіти. Тут важливо, щоб сам майстер зловив цю хвилю і тоді це все працює, і клієнт залишається задоволеним.Конкуренція на даний момент у Рівному є, але ми, в принципі, всі дружимо між собою, всі розвиваємось. Думаю, що клієнтів вистачить на всіх, головне – працювати над собою, своїм розвитком і менше думати над тим, що ти з кимось конкуруєш. Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости.Інтерв’ю взяте у рамках «Думай руками» – проєкту ГО Платформа взаємодій «Простір» при партнерстві з UA: РІВНЕ – Суспільне мовлення. Це 10 історій локальних брендів, де одного разу мрія стала реальністю, де людина вийшла за рамки звичного аби створити дещо надзвичайне. У кожного свій шлях, він неповторний, сповнений пригод, втоми, ідей та пошуків. А яким буде твій?Думай руками та реєструйся на Форум креативних індустрій (21 вересня)!
«Колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці…»Від самого початку себе налаштувала, що рак – це не кінець, це тимчасовий етап. Звичайно, десь, мабуть, була думка на секунду – продати це все, тому що треба гроші і немає часу усім займатись. Але коли ти адекватно сприймаєш і готуєшся пройти цей етап швидко, з максимальною користю для себе, то розумієш, що потім тобі доведеться повертатись у реальне життя, працювати, щось робити. І це важко, коли тобі немає куди повернутись. Я спілкуюсь з багатьма людьми, які в такій самій ситуації і свого часу відмовились від роботи, бо вони працювали десь, наприклад, у державній установі, то їм немає вже можливості повернутись туди і люди не знають чим себе зайняти. І це заганяє в ще більшу депресію, ніж було до цього.Колектив підтримує, як і підтримував. Багато хто з клієнтів відгукнулись, які змогли розголосити мою історію і допомогли зібрати гроші. Персонал, колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці, але все працює, все добре. На даний момент я ще проходжу хіміотерапію, зараз її екватор. Гроші не збираємо. Спочатку я не розуміла, що мене чекало. Зараз намагаюсь сама працювати, запускати нові проекти, самій трохи вкладатись.Змінилось багато. Просто розуміння того, що все швидко може закінчитись, дає тобі багато мотивації якось по-іншому оцінювати кожен день і по-іншому його проживати.Більше акцентуюсь на своєму моральному, душевному стані, внутрішньому комфорті. Робити те, що хочеться. Хочеться спати – лягай спати. Хочеться прогулятись – погуляй. Хочеться на роботу – сиди там дві доби. Стараюсь максимально бути задоволеною тим, як проводжу свій час. Роботу в барбершопі продовжуватиму, але в спокійнішому ритмі, ніж раніше. Не з ранку і до ночі без вихідних. Зараз більшість моїх клієнтів перейшли до інших майстрів, кілька все ж залишила і приходжу до них, бо це найпозитивніші емоції, які мене надихають.Не можу тепер проходити повз схожі ситуації, історії. Є декілька варіантів, ідей, щоб організувати підтримку молодих онкохворих у Рівному. Бо у нас немає такого проекту, є в Києві та Одесі. У нас є проекти, спрямовані на підтримку лиш онкохворих дітей. Тому хочу спрямувати свої сили в це русло. Надавати моральну підтримку, бо я розумію, що багато людей не можуть сприймати рак, так як я це сприйняла і не так вони проживають цей період. Тому мені здається, що якщо в мене є можливість когось підтримати і надихнути, то я маю це зробити.«Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости…»Найбільше надихають люди – колектив, клієнти, конкуренти. У нас все крутиться навколо людей і взаємовідносин. Наприклад, якщо люди не хочуть працювати, або клієнти не вдячні за твою роботу, то і натхнення ніякого немає. А коли ти бачиш, що твоя робота дарує радість, і колеги твої підхоплюють твою ініціативу – це надихає.Над атмосферою працює кожен, тому що клієнта спочатку зустрічає адміністратор. Вона має посміхнутись, запропонувати чай, каву чи віскі. Далі клієнт переходить до барбера, який має правильно відчути комфорт людини – дехто любить поговорити, дехто помовчати, комусь потрібен масаж голови, а хтось навпаки цього не любить, комусь важливо, щоб його за 20 хв постригли, а хтось любить 1,5 години посидіти. Тут важливо, щоб сам майстер зловив цю хвилю і тоді це все працює, і клієнт залишається задоволеним.Конкуренція на даний момент у Рівному є, але ми, в принципі, всі дружимо між собою, всі розвиваємось. Думаю, що клієнтів вистачить на всіх, головне – працювати над собою, своїм розвитком і менше думати над тим, що ти з кимось конкуруєш. Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости.Інтерв’ю взяте у рамках «Думай руками» – проєкту ГО Платформа взаємодій «Простір» при партнерстві з UA: РІВНЕ – Суспільне мовлення. Це 10 історій локальних брендів, де одного разу мрія стала реальністю, де людина вийшла за рамки звичного аби створити дещо надзвичайне. У кожного свій шлях, він неповторний, сповнений пригод, втоми, ідей та пошуків. А яким буде твій?Думай руками та реєструйся на Форум креативних індустрій (21 вересня)!
Колектив підтримує, як і підтримував. Багато хто з клієнтів відгукнулись, які змогли розголосити мою історію і допомогли зібрати гроші. Персонал, колектив зробив багато, враховуючи те, що я просто пропала на два місяці, але все працює, все добре. На даний момент я ще проходжу хіміотерапію, зараз її екватор. Гроші не збираємо. Спочатку я не розуміла, що мене чекало. Зараз намагаюсь сама працювати, запускати нові проекти, самій трохи вкладатись.Змінилось багато. Просто розуміння того, що все швидко може закінчитись, дає тобі багато мотивації якось по-іншому оцінювати кожен день і по-іншому його проживати.Більше акцентуюсь на своєму моральному, душевному стані, внутрішньому комфорті. Робити те, що хочеться. Хочеться спати – лягай спати. Хочеться прогулятись – погуляй. Хочеться на роботу – сиди там дві доби. Стараюсь максимально бути задоволеною тим, як проводжу свій час. Роботу в барбершопі продовжуватиму, але в спокійнішому ритмі, ніж раніше. Не з ранку і до ночі без вихідних. Зараз більшість моїх клієнтів перейшли до інших майстрів, кілька все ж залишила і приходжу до них, бо це найпозитивніші емоції, які мене надихають.Не можу тепер проходити повз схожі ситуації, історії. Є декілька варіантів, ідей, щоб організувати підтримку молодих онкохворих у Рівному. Бо у нас немає такого проекту, є в Києві та Одесі. У нас є проекти, спрямовані на підтримку лиш онкохворих дітей. Тому хочу спрямувати свої сили в це русло. Надавати моральну підтримку, бо я розумію, що багато людей не можуть сприймати рак, так як я це сприйняла і не так вони проживають цей період. Тому мені здається, що якщо в мене є можливість когось підтримати і надихнути, то я маю це зробити.«Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости…»Найбільше надихають люди – колектив, клієнти, конкуренти. У нас все крутиться навколо людей і взаємовідносин. Наприклад, якщо люди не хочуть працювати, або клієнти не вдячні за твою роботу, то і натхнення ніякого немає. А коли ти бачиш, що твоя робота дарує радість, і колеги твої підхоплюють твою ініціативу – це надихає.Над атмосферою працює кожен, тому що клієнта спочатку зустрічає адміністратор. Вона має посміхнутись, запропонувати чай, каву чи віскі. Далі клієнт переходить до барбера, який має правильно відчути комфорт людини – дехто любить поговорити, дехто помовчати, комусь потрібен масаж голови, а хтось навпаки цього не любить, комусь важливо, щоб його за 20 хв постригли, а хтось любить 1,5 години посидіти. Тут важливо, щоб сам майстер зловив цю хвилю і тоді це все працює, і клієнт залишається задоволеним.Конкуренція на даний момент у Рівному є, але ми, в принципі, всі дружимо між собою, всі розвиваємось. Думаю, що клієнтів вистачить на всіх, головне – працювати над собою, своїм розвитком і менше думати над тим, що ти з кимось конкуруєш. Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости.Інтерв’ю взяте у рамках «Думай руками» – проєкту ГО Платформа взаємодій «Простір» при партнерстві з UA: РІВНЕ – Суспільне мовлення. Це 10 історій локальних брендів, де одного разу мрія стала реальністю, де людина вийшла за рамки звичного аби створити дещо надзвичайне. У кожного свій шлях, він неповторний, сповнений пригод, втоми, ідей та пошуків. А яким буде твій?Думай руками та реєструйся на Форум креативних індустрій (21 вересня)!
Більше акцентуюсь на своєму моральному, душевному стані, внутрішньому комфорті. Робити те, що хочеться. Хочеться спати – лягай спати. Хочеться прогулятись – погуляй. Хочеться на роботу – сиди там дві доби. Стараюсь максимально бути задоволеною тим, як проводжу свій час. Роботу в барбершопі продовжуватиму, але в спокійнішому ритмі, ніж раніше. Не з ранку і до ночі без вихідних. Зараз більшість моїх клієнтів перейшли до інших майстрів, кілька все ж залишила і приходжу до них, бо це найпозитивніші емоції, які мене надихають.Не можу тепер проходити повз схожі ситуації, історії. Є декілька варіантів, ідей, щоб організувати підтримку молодих онкохворих у Рівному. Бо у нас немає такого проекту, є в Києві та Одесі. У нас є проекти, спрямовані на підтримку лиш онкохворих дітей. Тому хочу спрямувати свої сили в це русло. Надавати моральну підтримку, бо я розумію, що багато людей не можуть сприймати рак, так як я це сприйняла і не так вони проживають цей період. Тому мені здається, що якщо в мене є можливість когось підтримати і надихнути, то я маю це зробити.«Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости…»Найбільше надихають люди – колектив, клієнти, конкуренти. У нас все крутиться навколо людей і взаємовідносин. Наприклад, якщо люди не хочуть працювати, або клієнти не вдячні за твою роботу, то і натхнення ніякого немає. А коли ти бачиш, що твоя робота дарує радість, і колеги твої підхоплюють твою ініціативу – це надихає.Над атмосферою працює кожен, тому що клієнта спочатку зустрічає адміністратор. Вона має посміхнутись, запропонувати чай, каву чи віскі. Далі клієнт переходить до барбера, який має правильно відчути комфорт людини – дехто любить поговорити, дехто помовчати, комусь потрібен масаж голови, а хтось навпаки цього не любить, комусь важливо, щоб його за 20 хв постригли, а хтось любить 1,5 години посидіти. Тут важливо, щоб сам майстер зловив цю хвилю і тоді це все працює, і клієнт залишається задоволеним.Конкуренція на даний момент у Рівному є, але ми, в принципі, всі дружимо між собою, всі розвиваємось. Думаю, що клієнтів вистачить на всіх, головне – працювати над собою, своїм розвитком і менше думати над тим, що ти з кимось конкуруєш. Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости.Інтерв’ю взяте у рамках «Думай руками» – проєкту ГО Платформа взаємодій «Простір» при партнерстві з UA: РІВНЕ – Суспільне мовлення. Це 10 історій локальних брендів, де одного разу мрія стала реальністю, де людина вийшла за рамки звичного аби створити дещо надзвичайне. У кожного свій шлях, він неповторний, сповнений пригод, втоми, ідей та пошуків. А яким буде твій?Думай руками та реєструйся на Форум креативних індустрій (21 вересня)!
«Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости…»Найбільше надихають люди – колектив, клієнти, конкуренти. У нас все крутиться навколо людей і взаємовідносин. Наприклад, якщо люди не хочуть працювати, або клієнти не вдячні за твою роботу, то і натхнення ніякого немає. А коли ти бачиш, що твоя робота дарує радість, і колеги твої підхоплюють твою ініціативу – це надихає.Над атмосферою працює кожен, тому що клієнта спочатку зустрічає адміністратор. Вона має посміхнутись, запропонувати чай, каву чи віскі. Далі клієнт переходить до барбера, який має правильно відчути комфорт людини – дехто любить поговорити, дехто помовчати, комусь потрібен масаж голови, а хтось навпаки цього не любить, комусь важливо, щоб його за 20 хв постригли, а хтось любить 1,5 години посидіти. Тут важливо, щоб сам майстер зловив цю хвилю і тоді це все працює, і клієнт залишається задоволеним.Конкуренція на даний момент у Рівному є, але ми, в принципі, всі дружимо між собою, всі розвиваємось. Думаю, що клієнтів вистачить на всіх, головне – працювати над собою, своїм розвитком і менше думати над тим, що ти з кимось конкуруєш. Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости.Інтерв’ю взяте у рамках «Думай руками» – проєкту ГО Платформа взаємодій «Простір» при партнерстві з UA: РІВНЕ – Суспільне мовлення. Це 10 історій локальних брендів, де одного разу мрія стала реальністю, де людина вийшла за рамки звичного аби створити дещо надзвичайне. У кожного свій шлях, він неповторний, сповнений пригод, втоми, ідей та пошуків. А яким буде твій?Думай руками та реєструйся на Форум креативних індустрій (21 вересня)!
Над атмосферою працює кожен, тому що клієнта спочатку зустрічає адміністратор. Вона має посміхнутись, запропонувати чай, каву чи віскі. Далі клієнт переходить до барбера, який має правильно відчути комфорт людини – дехто любить поговорити, дехто помовчати, комусь потрібен масаж голови, а хтось навпаки цього не любить, комусь важливо, щоб його за 20 хв постригли, а хтось любить 1,5 години посидіти. Тут важливо, щоб сам майстер зловив цю хвилю і тоді це все працює, і клієнт залишається задоволеним.Конкуренція на даний момент у Рівному є, але ми, в принципі, всі дружимо між собою, всі розвиваємось. Думаю, що клієнтів вистачить на всіх, головне – працювати над собою, своїм розвитком і менше думати над тим, що ти з кимось конкуруєш. Треба думати лише про те, що тобі потрібно розвиватись і рости.Інтерв’ю взяте у рамках «Думай руками» – проєкту ГО Платформа взаємодій «Простір» при партнерстві з UA: РІВНЕ – Суспільне мовлення. Це 10 історій локальних брендів, де одного разу мрія стала реальністю, де людина вийшла за рамки звичного аби створити дещо надзвичайне. У кожного свій шлях, він неповторний, сповнений пригод, втоми, ідей та пошуків. А яким буде твій?Думай руками та реєструйся на Форум креативних індустрій (21 вересня)!
Інтерв’ю взяте у рамках «Думай руками» – проєкту ГО Платформа взаємодій «Простір» при партнерстві з UA: РІВНЕ – Суспільне мовлення. Це 10 історій локальних брендів, де одного разу мрія стала реальністю, де людина вийшла за рамки звичного аби створити дещо надзвичайне. У кожного свій шлях, він неповторний, сповнений пригод, втоми, ідей та пошуків. А яким буде твій?Думай руками та реєструйся на Форум креативних індустрій (21 вересня)!
Маєте важливі і цікаві новини? Пишіть нам на електронну адресу: [email protected] або телефонуйте за номер телефону 098 37 98 993.
Новини партнерів: